خوش آمدید

خدمات سئو سایت

المپیک سهم مردان تیروکمان ایران نشد_تاشکن


به گزارش تاشکن

سه کماندار تیم ملی مردان ایران موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند.

ادامه مطلب
نتیجه عمل های دولت در حوزه اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها دیده می‌شود_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیروکمان در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و در قسمت مردان، کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

 

حذف فائز محمدی در اغاز رفتن به المپیک

فائز محمدی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از کویت رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده اسلواکی رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در دور سپس نیز به مصاف نماینده سوئد رفت و ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

وی در مرحله یک هشتم نهایی روبه رو نماینده مجارستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و به جمع ۸ کماندار برتر مسابقات راه یافت.

ادامه مطلب
گلکسی S23 FE با تراشه یکسان، ظاهراً بسیار قوی‌تر از گلکسی S22 است

فائز محمدی در یک چهارم نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک، روبه رو نماینده کوبا با نتیجه ۷ بر ۳ ناکامی خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

با دقت به نتایج کسب شده، فائز محمدی بین ۵ کماندار برتر مسابقات قرار نگرفت و در جایگاه ششم ایستاد و از راهیابی به المپیک بازماند؛ گفتنی است ۵ کماندار برتر مسابقات راهی المپیک خواهد شد.

 

گلشنی و شبانی حذف شدند

محمد حسین گلشنی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف نماینده بحرین رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از یونان رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید اما در دور سوم به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ ناکامی خورد.

رضا شبانی نیز در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید. وی در دوم به مصاف نماینده سوییس رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ ناکامی خورد و حذف شد.

ادامه مطلب
یحیی گل محمدی دلخور از بی‌ تفاوتی مدیرعامل پرسپولیس




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع