خوش آمدید

 قطع آب اقامتگاههای غیردایم با هدف جلوگیری از تنش آبی در خوی

 قطع آب اقامتگاههای غیردایم با مقصد جلوگیری از تنش آبی در خوی_تاشکن


به گزارش تاشکن

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی او گفت : در راستای مدیریت بهینه منبع های آبی و جلوگیری از ابراز تنش‌های آبی در روستاها، عمل به قطع موقت آب اقامتگاه‌های غیردائم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، رعنا قدردان او گفت : این عمل با مقصد ضمانت دسترسی مدام و پایدار ساکنان دائم روستاها به منبع های آب، به‌اختصاصی در فصول گرم سال که مصرف آب به اوج خود می‌رسد، انجام شده است.

قدردان تصریح کرد : برخی از صاحبان اقامتگاه های غیر دائم ، عمل به تشکیل فضای سبز و احداث استخر در ابعاد گوناگون می نمایند که ، مصارف آب را بیشتر از حد انتظار بالا می برد که تبدیل اختلال در امر آبرسانی و یا قطع آب می شود.

ادامه مطلب
زمان معارفه گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت!_تاشکن

وی اصرار کرد : تاسیسات آبرسانی هر روستا ، بر پایه مقدار جمعیت آن ، طراحی و احداث میگردد و افزودن بار جمعیت و این چنین افزایش مصرف آب ، سختی بیشتر از حدی به این تاسیسات داخل می نماید.

گفتنی است اقاماتگاه های غیر دائم به ویلاها ، خانه باغ ها و مجتمع های مسکونی که اقامتگاه مقطعی می باشند اطلاق می شود که محل کسب و کار و زندگی دائمی افراد نیستند.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
نوسازی معابر منطقه۹ تهران با بیش از ۱۲هزار تن آسفالت

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع