خوش آمدید

برگزاری 5 ویژه برنامه شهادت امام جواد(ع) در حرم موسی مبرقع(ع)

برگزاری ۵ اختصاصی برنامه شهادت امام جواد(ع) در حرم موسی مبرقع(ع)_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام نورالدین صمدانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: بر این مبنا اختصاصی برنامه‌های مختلفی در تنها حرم فرزند آن حضرت در ایران اسلامی، حضرت موسی مبرقع (علیه السلام) تدارک دیده شده است.

او گفت: پنج اختصاصی برنامه گوناگون از پنجشنبه ۱۷ خردادماه تا غروب جمعه در این مکان مقدس پیش‌بینی شده که اغاز آنها از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با گفتن این که همان شب و از ساعت ۲۰:۳۰ هم مراسم عزاداری شب شهادت امام جواد(ع) در بقعه متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) برقرار خواهد شد او گفت: نماز جماعت هم به امامت آیت‌الله حسینی خراسانی اقامه می‌شود.

او همین طور گفت: صبح روز جمعه هجدهم خردادماه نیز مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
باید برای زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم/فدراسیون دوست ندارند که سپاهان صدرنشین باشد
آخرین مطالب

صمدانی خاطرنشان کرد: ظهر همان روز و از ساعت ۱۳:۳۰ مراسم فرد دیگر در حرم حضرت موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده و غروب شهادت و از ساعت ۱۷ نیز ناظر وجود دسته جات مذهبی و برگزاری مراسم سوگواری در صحن مهم حرم خواهیم می بود.

گفتنی است حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران (علیهم السلام) در خیابان طالقانی (آذر)، کوی ۵۹ واقع شده و در شب شهادت امام جواد(ع) تا صبح به روی زائران باز خواهد می بود. 

حضرت موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) و برادر تنی امام هادی(ع) بوده و جزو راویان حدیث و عالمان و فقهای بزرگ عصر به شمار می‌رفتند.

ادامه مطلب
تکه آخر «ترور» فردا شب روی آنتن می رود

ایشان بیشتر از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را در شهر قم سپری کرده و منشأ خدمات مختلفی بودند.

انتهای مطلب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع