خوش آمدید

وبینار جنبش جهانی تعهد به خانواده برگزار می‌شود

وبینار جنبش جهانی ضمانت به خانواده برگزار می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور میزبان تعدادی از خاخام‌های یهودی بودند که برای عرض تسلیت و شرکت در مراسم تشییع خادم‌الرضا، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، و هیأت همراهشان به کشورمان سفر کرده‌اند.

در این دیدار، یکی از مهمانان به نام آقای یسرول به نمایندگی داخل او مباحثه شد و او گفت: سالیان پیش خداوند به ما پشتیبانی کرد تا با جمهوری اسلامی آشنا شویم. حضرت آیت الله خمینی، بین یهودیت و صهیونیسم تمییز قائل شدند و این دو را کاملاً متفاوت از یکدیگر دانستند که همین علت تبلیغات منفی علیه ایران و مبارزه ایران با صهیونیسم، و نه یهودیت، است.

وی رئیس جمهور شهید کشورمان را زیاد مردمی و پرتلاش دانسته و افزودند در مراسم تشییع ایشان، علاقه به رهبری و رئیس جمهور شما در بین مردم موج می‌زد. ما هرچه راه می‌رفتیم جمعیت می بود و موج مردم و پای ما درد گرفت اما جمعیت همه نشد.

ادامه مطلب
وقوع همزمان ۳ بیماری ویروسی/ ماجرای شیوع سویه تازه در ترکیه - تاشکن

در رابطه با نوشته زنان و خانواده نیز، مهمانان به ایمان به خدا ترسی مردم ایران اشاره کردند و آن را عامل نگه داری خانواده و پیش‌گیری از صدمه‌ها دانستند.

خزعلی نیز در این دیدار به الزام اتحاد بین ادیان الهی پرداخته، ابراز داشت: امام خمینی (ره) معتقد می بود “اگر همه پیامبران در یک زمان جمع شوند هیچ اختلافی بین آنها نخواهد می بود چون همه انها به جستوجو یک غایت نهایی و مقصد الهی می باشند.” اگر پیروان ادیان هم با این نگاه، حرکت و به هدفی بزرگ‌تر فکر کنند همه ادیان می‌توانند با یکدیگر متحد باشند تا دنیای زیباتری داشته باشیم.

ادامه مطلب
ماجرای حضور مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی و حق الناسی که فراموش می شودماجرای حضور مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی و حق الناسی که فراموش می شود

او همین طور گفت: در رابطه رئیس جمهور فقیدمان زیاد درست فرمودید. دشمن تلاش کرد ایشان و جایگاهشان را مورد هجمه و صدمه قرار دهد اما باز خداوند ایشان را انتخاب کرد و با شهادت ایشان بار دیگر عشق و شور مردم به رهبری و رئیس جمهور در خیابان‌ها نمایان شد.

معاون رئیس جمهور افزود: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: “فردی که برای خدا کار انجام دهد خداوند محبتش را در دل مردم قرار می‌دهد” که ما بخشی از این عشق و شور را در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان ناظر بودیم.

او گفت: از دیگر ماموریت های ما در ادامه راه رئیس جمهور شهیدمان، ایستادن در روبه رو انحرافاتی است که شیاطین نقل می‌کنند تا انسان‌ها را از فطرت و زندگی طبیعی دور کنند، ما ماموریت داریم برای نگه داری بشریت و اخلاق در روبه رو آنها ایستادگی کنیم. او گفت و گو حجاب و حیا در همه ادیان نقل شده و همه ادیان به حجاب باور دارند. همه ادیان برای زنان حرمت و قیمت خاصی قائل می باشند و ما ماموریت داریم برای نگه داری قیمت‌ها در جامعه و خانواده و نگه داری هویت زنان تلاش کنیم.

ادامه مطلب
خواست راه اندازی جلسه سریع برای آلودگی هوا در خوزستان - تاشکن

وی از برگزاری وبیناری با نوشته جنبش جهانی ضمانت به خانواده خبر دادند که به گفتن ابتکار عمل رئیس جمهور شهیدمان در سازمان ملل متحد نقل شده است و در این راستا از ایشان و همه اندیشمندان و فعالان حوزه خانواده برای شراکت و همکاری با مقصد حمایتاز بنیان خانواده دعوت به عمل آورد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع