خوش آمدید

دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد

دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، سپس از انتخاب صائب به گفتن رئیس ستاد انتخاباتی صدا و سیما، مدیر شبکه تهران به گفتن رئیس ستاد انتخاباتی معاونت سیما و انتخاب مسئول ستاد انتخاباتی صداوسیمای استان‌ها، علی بخشی‌زاده معاون صدا  در حکمی رضا کوچک‌زاده تهمتن را به گفتن دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با دقت به اسبق و تجارب مورد قیمت جناب‌عالی، به جهت این حکم به گفتن «دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب می‌شوید. 

ربط مستمر با ستاد انتخابات رسانه ملی و ابلاغ مصوبات به شبکه های رادیویی، هماهنگی و ربط با نمایندگان انتخابات شبکه های رادیویی از طریق برگزاری جلسات مستمر برای اعتلا بخشی به نقش معاونت صدا در عرصه‌سازی هنرمندانه برای انتخابات پرشور و برنامه‌ریزی مناسب برای ضبط برنامه‌های قانونی نامزدها در رادیو از با اهمیت ترین ماموریت های محوله است.

ادامه مطلب
تبعات اقتصادی دو بیماری خاموش/ هزینه‌های کمرشکن دیابت و فشارخون - تاشکن

منفعت‌گیری بهینه از همه ظرفیت‌های رادیو با جمع‌آوری مطرح‌های انتخاباتی شبکه‌ها و برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل برنامه‌های متنوع و خلاقانه رادیویی با مقصد افزایش آگاهی‌های عمومی، عرصه‌سازی شکل‌گیری وجود حداکثری مردم در انتخابات، برسی و نظارت مستمر برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های رادیویی در چارچوب سیاست‌های مصوب از دیگر مأموریت‌های جنابعالی است.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام ماموریت های محوله از خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

ادامه مطلب
ایران سهمیه وجود در جام جهانی بسکتبال را بدست آورد_تاشکن

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع