خوش آمدید

جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است

جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است_تاشکن


به گزارش تاشکن

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در او گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، او گفت:  تظاهرات دانشجویان و اساتید در دانشگاههای آمریکا و اروپا نشان می دهد که جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است. فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غرب و نظام اندوخته داری به مرکزیت آمریکا کاملا دست یافتنی است.

 وی اظهار کرد:  تغیرات زیرین جامعه آمریکا نشان می دهد که آمریکا از جامعه اصیل آمریکایی خارج شده و دچار یک وضعیتی شده که در آینده می توانند قشر دانشجو تغیرات ساختاری اساسی را در این سرزمین تشکیل کنند.

 گلرو فرمود: در حمایتاز فلسطین اتفاقاتی مهم در آمریکا در حال رخ دادن است. سرکوب دانشجویان واساتید و دستگیری بیشتر از ۱۰۰نفر و همراه شدن اساتید با دانشجویان فریاد اعتراضی به سیاست آمریکایی در روبه رو تغیرات فلسطین است و این نقطه عطفی است که می توان آن را از دستاوردهای تازه فلسطین برداشت کرد.

 وی خاطر نشان کرد: در خود پارلمان های آمریکا برخی نمایندگان سخن های تازه می زنند و وجدان جهانی حتی جایی که فکر نمی کردیم بیدار شده  است و استاندارد دوگانه آمریکا و غرب را به روشنی  در روبه رو این اعتراضات می بینیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اکرم عفیف قطری، آقای گل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد

انتهای مطلب 

 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع