خوش آمدید

برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است

برای تحقق مطرح جامع مناطق اختصاصی اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های ملزوم انجام شده است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران در حاشیه بازدید از بندر نوشهر در او گفت و گو با خبرنگاران در باره الزام اقتصاد دریاپایه در مازندران، افزود: برای مناطق اختصاصی اقتصادی این استان یک مطرح جامع نیازمند هستیم و برای تحقق آن هماهنگی های ملزوم انجام شده است.

او همین طور گفت: برای تحقق این مهم پیشنهادهایی به هیات دولت ارایه شد و مازندران چون بیشترین سهم را در دریای خزر دارد و با وجود بنادر حاضر و این چنین مواردی دیگر که در اقتصاد دریاپایه نقل است با نخبگان استان جلسه ای برگزار و مقرر شد برای آن یک بسته کامل تهیه بشود، امید که با اجرایی شدن آن بهتر برای گسترش استان مازندران منفعت گیری کنیم.

سه منطقه بندرامیرآباد بهشهر، چپکرود بابلسر و بندر نوشهر با تایید نهایی شورای نگهبان بعنوان مناطق آزاد تجاری مازندران معارفه شدند که می تواند عرصه رشد و گسترش بیشتر از پیش این استان را فراهم کند.

ادامه مطلب
پربازیگرترین سریال کودک و نوجوان در مرحله تشکیل

مناطق آزاد تجاری با منفعت‌گیری از معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، حذف تشریفات دست و پاگیر ارزی و اداری، تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات، جذب اندوخته‌گذاری خارجی و انتقال فناوری به گسترش بیشتر از پیش استان پشتیبانی اختصاصی‌ای خواهد کرد.

منطقه وِیژه اقتصادی بندر نوشهر با بیشتر از ۸۰ سال قدمت به گستره ۸۸ هکتار و با دارا بودن ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مدرن بندری و دریایی از ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالاها و پذیرفتن کشتی‌های تجاری با ظرفیت بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ تُن برخوردار است.

ادامه مطلب
سند دستورالعمل مرکز ملی فضای مجازی برای حفاظت از داده‌ها انتشار شد

انتهای مطلب 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع