کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵

افت شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

معاون اداره‌ کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در خصوص افت شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵ او گفت: بر پایه گزارش قیاس‌ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی قلیچ‌خانی با اشاره به افت نزدیک به ۱۸ درصدی تعداد شکایات از این شرکت افزود: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، ۸۳ هزار و ۳۵۲ شکایات در سامانه ۱۹۵ از شرکت مخابرات ایران ثبت شده می بود که این تعداد در ۹ ماهه سال جاری به ۶۸ هزار و ۴۸۱ شکایت رسیده است و میانگین زمان پاسخگویی به این شکایات نیز از ۹ روز در سال قبل به نزدیک به ۷ روز در سال جاری رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشترین شکایات ثبت شده از شرکت مخابرات ایران به ترتیب در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان و مازندران بوده و قطع ربط تلفن ثابت، عدم ضمانت کیفیت سرویس ارایه شده و تاخیر در نصب و راه‌اندازی سرویس از جمله موضوعات شکایات ثبت شده از این شرکت است.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع