پاسخ به 34هزار و 826 درخواست شهروندان در مهرماه سال جاری

جواب به ۳۴هزار و ۸۲۶ خواست شهروندان در مهرماه سال جاری_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به کارکرد سامانه ۱۳۷ در مهرماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: شهرداری قم در مهرماه به ۳۴ هزار و ۸۲۶ خواست شهروندان در قالب تماس‌های سامانه۱۳۷ جواب داده که بیشترین تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۳۷ مربوط به نظافت و بهداشت مناطق گوناگون شهر بوده است.

وی با اشاره به آمار تماس‌ها افزود: در مهرماه، ۲۶۱۳ تماس از سوی شهروندان در خصوص مسائل نظافتی در همه مناطق هشتگانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم با گفتن این که خواست‌های مرتبط با پارک‌ها و فضای سبز، با ۱۵۵۸ تماس در رتبه دوم قرار داشته، خاطرنشان کرد: بعد از بازدید موضوعات نقل‌شده از سوی شهروندان، نظافت با ۱۰۶۹ تماس، بیشترین مقدار دقت را به خود جلب کرده که این آمار نشان‌دهنده اهمیت مسائل بهداشتی و محیطی برای مردم شهر قم و نیاز به تمرکز زیاد تر بر این حوزه‌ها است.

وی با اشاره به رضایت شهروندان از کارکرد شهرداری در مناطق گوناگون، به نتایج مثبت کارکرد سامانه ۱۳۷ در منطقه چهار اشاره کرد و او گفت: در مهرماه، منطقه چهار شهرداری قم با کسب رضایت ۹۵/۵۱ درصدی از شهروندان، در صدر مناطق از نظر رضایت‌مندی قرار گرفته است.

کلانترزاده تصریح کرد: این درصد بالای رضایت مشخص می کند که شهرداری منطقه چهار در جواب به خواست‌ها و نیازهای شهروندان کارکرد مساعد داشته است.

وی با پافشاری بر اهمیت این سامانه در راستای بهبود خدمات‌رسانی شهرداری قم، از تلاش زیاد تر برای بهبود پاسخگویی به خواست‌های مردمی و افزایش رضایت عمومی در مناطق گوناگون شهر خبر داد و افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به گفتن پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان، مدام به گفتن یکی از ابزارهای کلیدی در پاسخگویی به مشکلات و خواست‌های مردمی مورد دقت بوده است.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع