مدیرعامل اپل به فروش کم هدست ویژن پرو اذعان کرد_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
«بن کوهن»، خبرنگار وال استریت ژورنال، با تیم کوک، مدیرعامل اپل، در رابطه ویژن پرو، نوآوری، هوش اپل و موارد دیگر مصاحبه کرده است. کوک در این گفتگو به فروش پایین هدست این شرکت اذعان داشت.
کوک در مصاحبه با وال استریت ژورنال، حقیقت هایی از گجت پوشیدنی ویژن پرو افشا کرد که دلنشین بودند. او او گفت:
«ویژن پرو با قیمت ۳۵۰۰ دلار محصولی برای عامه بازار نبوده است. اکنون، این محصول برای پذیرندگان اولیه است. افرادی که میخواهند همین امروز، فناوری فردا را داشته باشند. خوشبختانه، به قدر کافی آدمها در این دسته قرار میگیرند.»
ماه ژوئیه، شرکت تحقیقاتی IDC تخمین زد فروش ویژن پرو سال جاری کمتر از ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد می بود.
کوهن، خبرنگار وال استریت ژونال، او گفت رویکرد اپل به نوآوری را میتوان در ۴ کلمه توصیف کرد: «نه اول، بلکه بهترین.» کوک او گفت:
«ما با اولین نبودن هیچ مشکلی نداریم. همان گونه که به نظر میرسد، مدتی طول میکشد تا محصول اولیه را تبدیل به محصولی عالی کنید؛ به این علت آزمون و خطای بسیاری نیاز دارد. هر قسمت از جزئیات محصول نگرانیها و چالشهای خاص خودش را دارد و بعضی اوقات انجام آن مقداری زیاد تر زمان میبرد. ترجیح میدهیم محصول را اینگونه بسازیم؛ رساندن محصول پیشرفته به مردم در روبه رو پولی که میپردازند، به این شکل بسیار است. بدون شک اگر با ۱۰۰ نفر سخن بگویید کنیم، همه میگویند بهترین بودن اهمیت دارد.»
نظر مثبت و تاحدی اغراقآمیز تیم کوک درمورد Apple Intelligence
کوک در ادامه او گفت Apple Intelligence توانایی منفعت گیری از محصولات اپل را «عمیقاً متفاوت» میکند:
«فکر میکنم بعداً به قبل نگاه می کنیم و [متوجه میشویم Apple Intelligence] اتفاقاً شما را در منحنی فناوری متغیری قرار میدهد.»
بلومبرگ نیز در گزارشی به نقش کوک در هیئتمدیره نایکی اشاره کرده و حرف های است او سال ۲۰۰۵ به هیئتمدیره این شرکت پیوست. این گزارش میگوید کوک بعد از این که سال جاری نایکی به افت فروش و سود دچار شد، از انتصاب «الیوت هیل» بهگفتن مدیرعامل تازه حمایتکرد. کوک زیاد تر با کفشهای نایکی دیده میشود و اپل در چند دهه قبل با این شرکت سازنده کفش در چندین محصول و لوازم جانبی همکاری کرده است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]