چرا کادر درمان مهاجرت می کند/ ویزیت ۳.۵ میلیونی در عمان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ماجرای استیضاح و خواست برکناری وزیر بهداشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی، در برنامه مثبت سلامت شبکه سلامت به نوشته استیضاح وزیر بهداشت که از سوی یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم نقل شده می بود، اشاره کرد و او گفت: اصلاً استیضاحی در کار نبوده است. چون، با امضای ۶ نماینده مجلس، خواست مطرح استیضاح اتفاق نمی‌افتد.

او گفت: برای استیضاح، حداقل باید ۱۰ نماینده مجلس شورای اسلامی آن را امضا کنند که برای استیضاح وزیر بهداشت، فقط ۶ نماینده امضا کردند و عملاً استیضاح اتفاق نیافتد.

کریمی در عکس العمل به توزیع تجهیزات پزشکی به نمایندگان مجلس برای امتناع از استیضاح، او گفت: وام بانک جهانی، یک معاهده بین المللی است که مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی را دارد. این وام برای مبارزه با کرونا به کشورها داده شد که بخشی از این وام در دولت قبل پرداخت شد.

ادامه مطلب
یحیی گل محمدی دلخور از بی‌ تفاوتی مدیرعامل پرسپولیس

او همین طور گفت: فهرست توزیع تجهیزات پزشکی بر پایه وام بانک جهانی، حاضر است و می‌توانیم آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم. این نوشته در بهار ۱۴۰۱ به پایان رسید و دلنشین است بدانیم که نوشته استیضاح وزیر بهداشت در دی و بهمن ۱۴۰۱ نقل شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، در عکس العمل به نوشته خواست برکناری وزیر بهداشت نیز او گفت: اصلاً نوشته برکناری وزیر بهداشت از سوی رئیس جمهور (شهید رئیسی) نقل نبوده است و نوشته کاملاً برعکس می بود.

ادامه مطلب
بریتانیا استخدام کارکنان Inflection AI توسط مایکروسافت را بازدید می‌کند_تاشکن

کریمی گفت: رئیس سازمان نظام پزشکی در رابطه با مطرح نوشته مهاجرت نخبگان، خواست ملاقات با رئیس جمهور داشت که در این دیدار، افراد فرد دیگر هم وجود داشتند و او گفت و گو‌هایی نیز نقل شد.

وی با اشاره به نامه‌ای که به خواست آقای روح الامینی (نماینده موافق استیضاح وزیر بهداشت) نوشتند مبنی بر راه اندازی کمیته راهبری و سیاست، او گفت: آقای عین‌اللهی این نامه را به رئیس جمهور داد که در خصوص آن، دستور بدهد. آقای رئیسی هم انها گفتند نوشتن این نامه خلاف قانون است و وزیر بهداشت مطابق اصل ۱۳۷، مسئول است.

کریمی در ادامه گفت: با دقت به سخن بگویید رئیس جمهور با آقای عین‌اللهی و حمایتایشان از وزیر، نوشته خواست برکناری وزیر بهداشت حقیقت نداشت.

وی با انتقاد از سیاه نمایی برخی افراد، او گفت: دوستان می‌خواستند برای وزارت بهداشت تصمیم گیری کنند که این چنین کاری، خلاف قانون است.

ادامه مطلب
اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی