بی ام و سری 3

فراخوان جهانی بی ام و سری ۳ به علت ایربگ‌های تاکاتا صادر شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

کیسه‌های هوای شرکت ژاپنی تاکاتا، عامل یکی از بزرگترین فراخوان‌های ماشین طی سال‌های قبل بوده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد این کیسه‌های هوا، هم چنان برای خودروسازان دردسرساز می باشند. به تازگی فراخوانی برای بی ام و سری ۳ در سطح جهانی صادر شده است. شرکت آلمانی دلواپس نصب ایربگ‌های تاکاتا در برخی از خودروهایش است. به حرف های مدیران بی‌ام‌و، افرادی که فرمان مهم ماشین را با فرمان اسپرت جانشین کردند،‌ امکان پذیر به طور ناخودآگاه یک کیسه هوای تاکاتا را روی اتومبیل خود نصب کرده باشند.

فراخوان جهانی بی‌ام‌و، شامل بیشتر از ۳۷۵ هزار دستگاه ماشین بی ام و سری ۳ می‌شود. قدمت همه این خودروها به بیشتر از یک دهه می‌رسد، به این علت امکان پذیر مدل‌های حاضر در ایران نیز شامل این نوشته شوند. این فراخوان مربوط به کیسه‌های هوای تاکاتا است، با این حال بی‌ام‌و از کیسه هوای تاکاتا در این مدل منفعت گیری نکرده است. خودروساز آلمانی فهمید شد مالکان در صورت معاوضه فرمان مهم ماشین با فرمان اسپرت یا فرمان M-Sport، امکان پذیر به طور سهوی کیسه هوای تاکاتا را روی اتومبیل خود نصب کرده باشند. بی‌ام‌و به علت احتیاط زیاد تر و جلوگیری از لطمه خوردن به برند خود، این فراخوان را صادر کرد.

ادامه مطلب
رادیو در عید غدیر چه برنامه هایی دارد؟_تاشکن

کدام مدل‌های بی ام و سری ۳ شامل فراخوان خواهد شد؟

فراخوان بی‌ام‌و شامل طیف وسیعی از مدل‌های بی ام و سری ۳ می‌شود. به طور دقیق این فراخوان ۳۷۸۲۶۳ دستگاه ماشین را در بر می‌گیرد. مدل‌هایی که شامل این فراخوان خواهد شد به شرح زیر می باشند:

۳۲۳i، تشکیل شده بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱

۳۲۵i

 ۳۲۵xi

 ۳۲۸i

۳۲۸xi

 ۳۳۰i

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
علی شیرآقایی و الهه منصوریان سرمربیان تیم های ملی ووشو شدند

 ۳۳۰xi

 ۳۳۵i

۳۳۵xi

۳۳۵d تشکیل شده بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱

بی‌ام‌و سری ۳ اسپرت واگن

فراخوان جهانی بی ام و سری ۳ به علت ایربگ‌های تاکاتا صادر شد_تاشکن ۱۴

گزارش نصب کیسه‌های هوای تاکاتا روی بی ام و سری ۳، توسط نمایندگی‌های غیرآمریکایی بی‌ام‌و به این شرکت ارسال شد. این نمایندگی‌ها گفتن کردند برخی خودروهای سری ۳ که برای سرویس به این نمایندگی می‌آیند، دچار مشکل ورم کردن و باد شدن فرمان می باشند. این شرکت بعد از بازدید خودر تایید کرد که یک مالک در ایالات‌متحده، فرمان مهم ماشین را با فرمان M-Sport‌ جانشین کرده که در جریان آن، کیسه هوای غیرمجاز تاکاتا روی ماشین نصب شد.

خودروسازان از سال ۲۰۱۳ تا بحال، با فراخوان کیسه‌های هوای تاکاتا سر‌وکار داشته‌اند. این مشکل در ۶۷ میلیون کیسه هوا وجود داشت که در ده‌ها ماشین نصب شده بودند. تعداد بسیاری از این خودروها در بازار ایالات متحده به فروش رسیدند که حاصل آن، مرگ ۲۷ نفر بر تاثییر انفجار ایربگ‌های تاکاتا می بود.

ادامه مطلب
استارتاپ یونیکورن چیست؟_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی