خوش آمدید

جزئیات تعداد بیمه شدگان در محلات کم برخوردار کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

کدام یک از دهک‌ها مشمول یارانه بیمه سلامت نمی شوند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: افرادی که در پنج دهک اول قرار دارند، دارای یک بیمه معتبر تا آخر فروردین ۱۴۰۴ می باشند و نیاز به مراجعه حضوری و غیر حضوری برای بیمه شدن ندارند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت هزینه بیمه سلامت برای دهک‌های ۶ تا ۱۰، در ادامه گفت: مشمولان دهک ۶ تا ۱۰ بر پایه مصوبه هیأت وزیران باید در پرداخت حق بیمه شراکت داشته باشند، بنابر این مشمولان دهک ۶ باید ۲۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند که این ۲۰ درصد برای یک سال نزدیک به ۳۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.

شایانفر او گفت: این چنین مشمولان دهک ۷ درآمدی با ۳۰ درصد شراکت باید نزدیک به ۵۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان پرداخت کنند، مشمولان دهک ۸ درآمدی با ۴۰ درصد شراکت به مقدار ۷۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند؛ این چنین مشمولان دهک ۹ با ۵۰ درصد شراکت به مقدار ۹۶۹ هزار تومان حق بیمه پرداخت کرده و تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
رضا عنایتی در جایگاه یک بازیکن سابق استقلال حرف می‌زند تا سرمربی تیم ملی امید!

وی خاطرنشان کرد: مشمولان دهک ۱۰ بدون منفعت گیری از یارانه دولت باید ۱۰۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند که مبلغ آن یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی