خوش آمدید

خداحافظی مهدی طارمی با هواداران پورتو

خداحافظی مهدی طارمی با هواداران پورتو_تاشکن


به گزارش تاشکن



مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار کردن پستی در فضای مجازی از هواداران پورتو خداحافظی نمود.

ادامه مطلب
همه برنامه های رادیو و تلویزیون در روز انتخابات


به گزارش

خبرگزاری موج


، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این جدایی‌اش از باشگاه پورتو پرتغال قطعی شده می بود با انتشار کردن پستی در فضای مجازی، از هواداران این تیم خداحافظی و خبرداد که همیشه هواداران این تیم خواهد ماند.

طارمی متنی به زبانی پرتغالی در صفحه اجتماعی خود انتشار کرده است. در متن مطلب طارمی آمده است:

متأسفانه، فصل قبل آخرین حضورم در تیم فوتبال پورتو می بود، می‌خواهم از مربیان، هم تیمی‌هایم و کل کادر فنی پورتو برای کار خستگی ناپذیرشان سپاس کنم.

هواداران پورتو، واقعاً خاص می باشند و من زیاد سپاسگزارم که زمان پوشیدن این پیراهن و بازی برای این باشگاه بزرگ را داشتم. ما ۴ فصل بسیار را با هم گذراندیم، بدون شک این نقطه برجسته دوران حرفه‌ای من می بود. ما با هم بردیم و باختیم و هیچ زمان خاطرات خوش قهرمانی در لیگ برتر و جام پرتغال را فراموش نمی‌کنم.

ادامه مطلب
مهدی طارمی و اینترمیلان زیاد نزدیک زیاد دور

ما این کار را با هم به گفتن یک باشگاه انجام دادیم. من خودم را خوش شانس می‌دانم که توانستم روی صحنه‌ای همانند ورزشگاه دراگائو بازی کنم. حمایتبی کوتاه و بی قید و شرط شما، اشتیاق و فضای فراموش نشدنی‌ای که در هر بازی تشکیل کردید برای همیشه با من خواهد ماند. اژدها (لقب تیم پورتو) همیشه خانه من خواهد می بود.

ممنون که به من حس تعلق و خانواده دادید. هواداران همیشه جایگاه اختصاصی‌ای در قلب من خواهند داشت. من این باشگاه را با قلبی سنگین و نوستالژیک ترک می‌کنم، من زیاد از خاطرات خاص و لحظات بسیار را در داخل و خارج از زمین با خودم خواهم برد. خوشحالی بزرگی می بود که بخشی از خانواده پورتو بودم و برای همه اعضای باشگاه آرزوی پیروزی در آینده دارم. من برای همیشه طرفدار پورتو خواهم می بود. ما پورتو هستیم.

ادامه مطلب
چراغ خاموش طارمی در شب برد آبی‌اناری‌ها




آیا این خبر سودمند می بود؟






دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع