خوش آمدید

ایلان ماسک و تسلا ظاهراً از سرمایه‌گذاری در هند منصرف شده‌اند

ایلان ماسک و تسلا انگارً از اندوخته‌گذاری در هند منصرف شده‌اند_تاشکن


به گزارش تاشکن

ایلان ماسک قرار می بود اردیبهشت‌ماه با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند، دیدار کند، اما سفر خود را به‌علت مشکلات تسلا به تعویق انداخت. اکنون بلومبرگ در گزارش جدیدی ادعا‌کرده که هند امکان پذیر دیگر برتری تسلا و مدیرعامل آن ایلان ماسک نباشد، چون از آن زمان تا بحال هیچ تعاملی با مقامات این سرزمین نداشته‌اند.

ماسک در زمان اظهار تعویق برنامه‌های خود برای سفر به هند حرف های می بود که «متأسفانه، تعهدات زیاد سنگین نسبت به تسلا ایجاب می‌کند که بازدید از هند به تأخیر بیفتد، اما من زیاد مشتاقانه چشم به راه این دیدار در اواخر سال جاری هستم.» تسلا در چند زمان قبل برخی خودروهای خود را به‌علت مشکلات گزارش‌شده به کارخانه برگردانده است.

این چنین سهامداران این شرکت مشغول بازدید و رای‌گیری در رابطه بسته حقوقی ۵۶ میلیارد دلاری ماسک بوده‌اند که نهایتاً ماه قبل تایید شد.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی متن‌باز؛ آیا اپن‌سورس شدن Grok تغییری تشکیل می‌کند_تاشکن

افت امیدواری هند برای اندوخته‌گذاری تسلا و ایلان ماسک

ایلان ماسک و تسلا انگارً از اندوخته‌گذاری در هند منصرف شده‌اند_تاشکن ۱۴

حتی با وجود این که تعداد بسیاری از مشکلات اشاره‌شده توسط ماسک رفع شده یا افت یافته است، بلومبرگ در گزارش تازه خود اظهار کرده که ماسک و تسلا هم چنان هیچ تماسی با دولت هند نداشته‌اند.

منبع های بلومبرگ این چنین حرف های‌اند که دولت هند انتظار ندارد تسلا به این زودی‌ها در آن اندوخته‌گذاری کند، چون این غول خودروسازی با مشکلات اندوخته روبه رو است.

ادامه مطلب
تسلا سایبرتراک خطری برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده است

در ماه آوریل اظهار شد که تسلا می‌خواهد به‌گفتن بخشی از یک اندوخته‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری یک کارخانه تازه در هند افتتاح کند. انتظار می‌رفت تا ماسک در سفر کنسل‌شده خود به هند، برنامه‌های مربوط به گسترش این کارخانه را اظهار کند.

مسئله قابل‌دقت دیگر این که مدیرعامل تسلا یک هفته بعد از لغو سفر خود به هند، سفری غیرمنتظره به چین داشت و در آنجا با «لی چیانگ»، دومین سیاستمدار عالی رتبه این سرزمین ملاقات کرد. در همان زمان حرف های شده می بود که مقامات چینی با اراعه فناوری کاملاً خودران تسلا در این سرزمین موافقت کرده‌اند.

بر پایه گزارش بلومبرگ در ماه آوریل، مقامات چینی موافقت اصولی خود را به تسلا دادند تا فناوری خودران کامل خود را در این سرزمین اراعه کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
معارفه ۵۱۰۰ تولیدی مواد غذایی به مراجع قضایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی