خوش آمدید

ساختمان برون مرزی صدا و سیما به نام «شهید امیرعبداللهیان» شد

ساختمان برون مرزی صدا و سیما به نام «شهید امیرعبداللهیان» شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در مراسم نامگذاری ساختمان برون‌مرزی به‌نام شهید حسین امیرعبداللهیان و رونمایی از تندیس این شهید گرانقدر که با وجود خانواده ایشان و جمعی از مدیران و همکاران معاونت برون‌مرزی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به خانواده معزز شهید مقاومت و دیپلماسی، شهید حسین امیرعبداللهیان، از معاونت برون‌مرزی در پیشگامی‌برای احیای نام و یاد این شهید ارجمند سپاس کرد.

وی با اشاره به این که در دوره بیداری اسلامی و وقتی که حرکت گسترده انقلاب در شمال آفریقا به راه افتاده می بود، تنها دیپلمات ارشد برجسته که همه‌قد در مسیر انتقال مطلب انقلاب، همگام با شهید سلیمانی به تحکیم این مسیر اهتمام داشت، شهید امیرعبداللهیان می بود، تعامل و روابط سازنده این شهید در کسوت معاون و سپس وزیر امورخارجه با معاونت برون‌مرزی طی چند سال تازه را نیز یادآور شد.

ادامه مطلب
مواضع ارتش صهیونیستی آماج حملات مقاومت فلسطین قرار گرفت

جبلی افزود: اگر جبهه گسترده انقلاب و مقاومت امروز در بیشترین نقطه اقتدارش به سر می‌برد بخشی را مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این شهید است. امیدوارم ادامه‌دهنده مسیر شهید باشیم و در زنده نگه داشتن یاد او اهتمام ورزیم تا خطی که او جستوجو کرد، روزبه‌روز تحکیم شود.

رئیس رسانه ملی این چنین در آخر این مراسم و درجمع خبرنگاران، با گفتن این که شهید امیرعبداللهیان از عناصر انقلابی، متعهد و سختکوش دیپلماسی سرزمین می بود، نقش مؤثر او در تغیرات منطقه را موردتأکید قرار داد و او گفت: امیرعبداللهیان، نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های‌ برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت‌اند. این دو در مسیر هم و مکمل همدیگرند. دیپلماسی مقاومت، رسانه مقاومت را مدام در کنار خودش خواهد دید و رسانه مقاومت نیز مقوم مسیر دیپلماسی مقاومت خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پخش مستند «قضیه حجاب» از شبکه یک_تاشکن

جبلی درمورد اهتمام رسانه ملی به تبیین جایگاه شهدای پرواز اردیبهشت نیز او گفت: رسانه ملی مدام خود را موظف دانسته است که به سیره شهدا دقت عملی داشته باشد. دقت به سیره شهدا، جزو برتری‌ها و الزام‌های رسانه ملی به حساب می اید، آن‌هم با مراعات این مسئله مهم که کار شهید باید کار فاخر باشد و کار ضعیف را برای شهدا نمی‌پسندیم. در همین جهت، همکاران ما در مراکز تشکیل مجموعه‌های نمایشی به‌طور جدی‌تر و نیرومندتر به تشکیل آثار مرتبط با شهدا به‌اختصاصی شهید امیرعبداللهیان ادامه خواهند داد و این مشی جستوجو خواهد شد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI: اسم ChatGPT افتضاح است!

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع