خوش آمدید

حماسه آفرینی خانواده فوتبال روز جمعه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری

حماسه آفرینی خانواده فوتبال روز جمعه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری_تاشکن


به گزارش تاشکن

فدراسیون فوتبال دعوت کرد:

جامعه ورزش و خانواده فوتبال از عموم مردم به اختصاصی ورزشکاران و جوانان برای وجود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

ادامه مطلب
نسبت به دیگر تیم‌ها قرعه بهتری داریم_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بیانیه دعوت وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، سازمان بسیج ورزشکاران و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای وجود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اینده داریم و شکی نیست بصیرت ملی، غیرت دینی و وحدت همگانی در مردم ایران متجلی شده و با شراکت گسترده پای صندوق‌های رأی، مطمعن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم‌سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌تر از همیشه، ابراز و ظهور یابد.

جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی در استمرار همراهی‌های قبل با اصول و قیمت‌های انقلاب اسلامی، با شور و شعار توصیف‌ناپذیر، عرصه‌ی حماسه‌ای ماندگار را بوجود می‌آورند تا پیروزی ملت ایران بار دیگر به ارمغان آید.

ادامه مطلب
احضار عضو کمیته انضباطی به کمیته اخلاق_تاشکن

وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، سازمان بسیج ورزشکاران و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، مدیران، پیشکسوتان، داوران و هواداران ورزش دعوت بعمل می‌آورد در استمرار وجود عزتمندانه‌ی مردم در دوره‌های قبل انتخابات، در برهه‌ی با اهمیت جاری نیز وجود باشکوهی در انتخابات داشته باشند و به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شراکت گسترده جامه‌ی عمل بپوشانند.

قولی ما: جمعه ١۵ تیر ١۴٠٣ از ساعت ٩ تا ١٢ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی شعبه اختصاصی جامعه ورزش و جوانان استان تهران و دیگر شعب اختصاصی در سراسر سرزمین




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
استقلال و مهدی هاشمی نسب جریمه و محروم شدند

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع