خوش آمدید

افتتاح طرح های ورزشی و خدماتی بنیاد علوی در دیشموک

افتتاح مطرح های ورزشی و خدماتی بنیاد علوی در دیشموک_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر مطرح های عمرانی بنیاد علوی سرزمین با مقصد افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای درغک و تکمیل و منفعت‌داری از ورزشگاه آزادی و پارک اسکان دیشموک به این قسمت سفر کرد.

مهدی هاتف با وجود در روستای درغک قسمت دیشموک، چمن مصنوعی این روستا را با اعتبار ۸ میلیارد ریال افتتاح کرد و سپس ورزشگاه آزادی این شهر را با مساعدت ۱۲ میلیارد ریالی بنیاد علوی به منفعت‌برداری رساند.

این چنین با وجود مدیر مطرح های عمرانی بنیاد برکت پارک اسکان دیشموک در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در جشن روز تکریم خانواده به منفعت برداری رسید .

مهدی هاتف به فعالیت بنیاد علوی در مناطق گوناگون سرزمین اشاره کرد و او گفت: بنیاد علوی به گفتن بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان طی سال های تازه در بیشتر از ۹۰ منطقه سرزمین در حوزه عمران، زیر ساخت و مسکن فعال بوده است.

ادامه مطلب
5 سلاحی که همه نیروهای نظامی ایالات متحده منفعت گیری می کنند
آخرین مطالب

وی از دیشموک به گفتن یکی از مناطق مقصد اولیه بنیاد علوی نام برد و افزود: در این منطقه بنیاد علوی از سال ۹۹ فعال بوده و مطابق نظام برنامه ریزی که در سال‌های تازه اتفاق افتاده بیشتر از ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه های گوناگون راه و شهرسازی، زمین های ورزشی، حوزه های فرهنگی، درمانی، آموزشی، تجهیز مساجد و مدارس هزینه شده است.

هاتف از این مقدار مطرح ۱۱۰ میلیارد تومان را سهم شراکت بنیاد علوی گفت و او گفت: بقیه نیز توسط مردم و نهادهای گوناگون انجام خواهد گرفت.

ادامه مطلب
علیرضا جهانبخش در فیفا دی سوژه شد

مدیر مطرح های عمرانی بنیاد علوی سرزمین با گفتن این که عمده این تعهدات محقق شده است، خاطرنشان کرد: همانند همین زمین چمن ورزشگاه آزادی دیشموک که به منفعت‌برداری رسید و الباقی تعهدات هم تا آخر سال به جمع بندی خواهد رسید.

او گفت: بر پایه سیاست های تازه ابلاغیه بنیاد مستضعفان بنیاد علوی در سه حوزه اشتغال، سلامت و آموزش در سال های پیش رو فعالیت ها زیاد تر می شود.

هاتف تصریح کرد: تمرکز ما بر پایان تعهدات خود در حوزه زیر ساخت است و قطعا قسمت دیشموک هم یکی از مناطق مقصد است و ما در این حوزه فعالیت می کنیم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
جیمز وب یک «جت استریم» غول‌پیکر را در سیاره مشتری کشف کرد! + عکس

وی حوزه ای که برای بنیاد مستضعفان مهم است را فرامندی افراد فرو دست جامعه در حوزه اشتغال دانست و افزود: ما در این حوزه آماده هستیم که با شراکت استانداری و بانک ها کارهای خوب در حوزه اشتغال انجام دهیم.

مسئول بنیاد علوی در قسمت دیشموک هم با گفتن این که بنیاد علوی با مقصد توانمند سازی محرومان از اواخر سال ۹۹ در این قسمت مستقر شد، او گفت: با دقت به پایین بودن سرانه اماکن رفاهی قسمت دیشموک به طور اختصاصی در حوزه عمران، زیر ساخت و از جمله حسب نیاز مردم در حوزه مسکن اغاز به فعالیت کرده که بالغ بر ۳۵۰ واحد مسکونی در دستور کار احداث است.

حکمت اردشیری افزود: سهم مساعدت بنیاد علوی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان بلاعوض ، ۴۳۸ تن میلگرد و بیشتر از ۲ هزار تن سیمان می‌باشد.

ادامه مطلب
سرویس ایمیل ایکس در راه است

وی به تکمیل و تعمیر واحد های نیمه همه اشاره کرد و او گفت: بیشتر از ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در اختیار مردم قرار گرفت.

اردشیری یکی دیگر از رسالت های بنیاد علوی را پشتیبانی به گسترش زیر ساخت های حوزه فرهنگ، اجتماعی، سلامت، اشتغال و زیر ساخت های حوزه شهری، عمرانی و ورزشی دانست و افزود: بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در این عرصه از هدایای مقام معظم رهبری هزینه شده است.

انتهای مطلب 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع