خوش آمدید

ارائه پیشرفته‌ترین خدمات سلامت در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اراعه گسترش یافتهترین خدمات سلامت در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم منفعت‌برداری از دستگاه فوق‌پیشرفته «فمتولیزیک» در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران که با وجود میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان فراهم‌اجتماعی و جمعی از مدیران و کادر درمان این سازمان برگزار شد، ضمن سپاس از کوششهای این سازمان در مسیر ترقی کیفیت و گسترش خدمات درمانی و اراعه خدمات پیشرفته در مراکز درمانی این سازمان، همکاری بین سازمان فراهم‌اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان لبافی‌نژاد را یک الگوی زیاد خوب مدیریتی توصیف و ابراز امیدواری کرد که در آینده این الگو استمرار داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، امام شهدا و خصوصاً شهدای عرصه سلامت و رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد سپس از انقلاب یک تاریخ پرشکوه را طی کرده و کارهای بزرگی در این مرکز انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که شهید آیت‌الله رئیسی خصوصیات برجسته‌ای داشتند که تا این مدت به درستی و به شکل کامل تبیین نشده است، او گفت: از بارزترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید، وطن‌دوستی می بود. برخلاف افرادی که شعار ایران‌دوستی خواهند داد و اما در عمل کاری برای سرزمین نکردند و نمی‌کنند، ایشان مدام و تا آخرین لحظات پای کار ایران بودند.

ادامه مطلب
ایلان ماسک علت انفجار دومین مأموریت استارشیپ را گفت

عین‌اللهی با اشاره به پیشرفت‌های عظیم سرزمین در حوزه درمان در سال‌های بعد از انقلاب، او گفت: در حوزه سلامت، ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است و مردم تعداد بسیاری از کشورها برای درمان به سرزمین ما مراجعه می‌کنند در حالی که ابتدای انقلاب این حالت بالعکس می بود. در همین سال قبل، یک و نیم میلیون گردشگر سلامت در سرزمین داشتیم که این نشانه توانمندی ایران در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به چالش‌های خدمت‌رسانی در حوزه سلامت او گفت: در مدتی که مسئولیت این بیمارستان را به مسئولیت داشتم، همه بیمارستان پر از بیماران کرونایی می بود، اما همه عزیزان و همکاران بیمارستان به میدان آمدند و با همکاری وزارت بهداشت و سازمان فراهم‌اجتماعی، حتی یک بیمار هم از خدمات این بیمارستان محروم نشد. همکاری بین سازمان فراهم‌اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی در اداره این بیمارستان، الگوی زیاد خوب مدیریتی را تشکیل کرده که امیدواریم در آینده این الگو استمرار داشته باشد. در این بین، از مدیرعامل سازمان فراهم‌اجتماعی سپاس اختصاصی دارم که پشتیبان زیاد خوبی برای بیمارستان لبافی‌نژاد و حوزه سلامت می باشند.

ادامه مطلب
"طنز پارسی" در شب یلدا به شبکه مستند می آید + فیلم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پافشاری بر این‌که در دولت سیزدهم در حوزه سلامت کارهای زیاد بزرگی انجام شد که اوج آن کنترل کرونا می بود، او گفت: درحالی‌که تا قبل از استقرار دولت مردمی، روزانه ۷۰۰ نفر از مردم گرامی را از دست می‌دادیم، با یک حرکت بزرگ و اثرگذار از سوی رئیس‌جمهور شهید و تلاش کادر زحمتکش سلامت سرزمین؛ این بیماری ظرف زمان کوتاهی کنترل شد. یقیناً همان موقع افرادی انها گفتند این بیماری در سراسر جهان کنترل شده می بود و شما کار خاصی نکردید، اما این خلاف حقیقت است.

او گفت: وقتی‌که دولت مردمی سیزدهم سر کار آمد تنها ۱۸ هزار دوز واکسن به مردم تزریق شده می بود، اما با عنایت شهید جمهور و همکاری ملت شریف ایران، در دولت سیزدهم این عدد به روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دوز هم رسید که شگفتی همگان را برانگیخت.

ادامه مطلب
مقدار اسیدی بودن مغز می‌تواند با اختلالات عصبی و مشکلات روان‌شناختی ربط داشته باشد_تاشکن

عین‌اللهی با اشاره به این که بیمارستان شهید لبافی‌نژاد نه فقط یک بیمارستان، بلکه یک دانشگاه بزرگ با هفتاد عضو هیئت‌علمی است، اظهار داشت: کارکنان این بیمارستان زیاد فداکار می باشند و در خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نمی‌شناسند و حس صمیمیت زیاد خوبی در این مجموعه هست. آرزوی ما این می بود که یک مرکز درمانی برای قشر کمتر برخوردار جامعه داشته باشیم که الحمدلله این اتفاق رقم خورد و امروز لبافی‌نژاد مرجع بیماران کمتر برخوردار از سراسر سرزمین است

وی با پافشاری بر این‌که بیمارستان لبافی‌نژاد اولین مرکز اراعه خدمت در حوزه پیوند سلول‌های بنیادی در سرزمین می بود، او گفت: امروز این خدمت به‌گفتن یک کار روزمره و معمولی در این مرکز انجام می‌شود. امروز این بیمارستان در حوزه سلول‌های بنیادی با کشورهای اروپایی و امریکایی رقابت می‌کند و در منطقه، محل مراجعه تعداد بسیاری از کشورها است

ادامه مطلب
کودک در قاب تلویزیون و پلتفرم ها جدّی گرفته نمی بشود

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پافشاری بر این که سازمان فراهم‌اجتماعی یک مجموعه مردم‌پایه است، اظهار داشت: گ دستاوردهای امروز سازمان فراهم‌اجتماعی به‌راحتی به دست نیامد و ما ناظر بودیم که طی سی و چند ماه قبل، زحمات شبانه‌روزی در این مجموعه کشیده شد. یکی از افتخارات سازمان فراهم‌اجتماعی این است که به قشر کم‌برخوردار جامعه خدمات‌رسانی می‌کند و علتافتخار بیمارستان لبافی‌نژاد است که مرجع خدمت‌رسانی به مخاطبان سازمان فراهم‌اجتماعی است.

وی در آخر در خصوص دستگاه فمتولیزیک که در این بیمارستان نصب شده است، او گفت: این دستگاهی که امروز افتتاح شد، گسترش یافتهترین دستگاه در حوزه چشم‌پزشکی است که عوارض زیاد کم و شدت زیاد بالایی دارد. این دستگاه می‌تواند خدمات زیاد خوبی را با تعرفه دولتی به مردم اراعه کند و بیمارستان لبافی‌نژاد مدام در این جهت پیشرو بوده است که قطعاً این پیشرانی با حمایتسازمان فراهم‌اجتماعی رقم خورده است. مسئله حائز اهمیت این است که امروز گسترش یافتهترین تجهیزات پزشکی نظیر این دستگاه در بیمارستانی مورد منفعت‌برداری قرار می‌گیرد که متعلق به قشر گرامی بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان فراهم اجتماعی است.

ادامه مطلب
OpenAI به گمان زیادً از ماه آینده دسترسی چین به ابزارهایش را مسدود می‌کند_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی