خوش آمدید

وزارت بهداشت ادعای بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم را تکذیب کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وزارت بهداشت ادعای بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم را تکذیب کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این وزارتخانه با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص اظهارات یکی از کاندیداها توضیحاتی اراعه کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

به خبر می‌رساند ادعای یکی از کاندیدهای محترم انتخابات در خصوص بازنشستگی اساتید دانشگاه‌ها در دولت سیزدهم بر مبنای رویکردهای سیاسی، صراحتاً خلاف واقع و در ادامه زنجیره تهمت زنی است.

چنانکه آمارهای حاضر در معاونت آموزشی این وزارتخانه مشخص می کند تعداد اساتید بازنشسته که بر پایه تکمیل دوران اراعه خدمت آموزشی به مرتبه بازنشستگی رسیده اند ۶۰ درصد کمتر از آمار بازنشستگی در دوران دولت قبل (دولت جناب آقای روحانی) بوده است. این در حالی است که جذب اساتید در دولت سیزدهم ۳۵ درصد نیز افزایش داشته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بارش برف بهاره در مهاباد_تاشکن

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانایی، تخصص، دانش و ضمانت اساتید خود در دانشگاه‌های علوم پزشکی را به مثابه اندوخته‌ای بی بدیل برای کشورمان دانسته و از همه فعالین سیاسی می‌خواهد این اندوخته گرانسنگ را در مسیر رخدادهای سیاسی هزینه نکنند.»

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی