خوش آمدید

لباس منچستریونایتد با لوگوی اسنپدراگون

همکاری کوالکام با منچستریونایتد؛ اسپانسری با هزینه سالانه ۷۵ میلیون دلار_تاشکن


به گزارش تاشکن

کوالکام برای تبلیغ تراشه‌های اسنپدراگون خود به حرکتی جاه‌طلبانه دست زده است. این شرکت لوگوی اسنپدراگون را روی پیراهن تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس تبلیغ خواهد کرد و مبلغ زیاد بالایی برای این اسپانسری به‌صورت سالانه پرداخت می‌کند.

با این که تیم فوتبال منچستریونایتد نزدیک به ۱ دهه از دوران اوج خود فاصله گرفته است، اما تا این مدت هم برندی زیاد قوی و یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان محسوب می‌شود. در همین جهت به گزارش بلومبرگ، کوالکام لوگو و کلمه Snapdragon را روی پیراهن خانگی، میهمان و سوم منچستریونایتد تبلیغ می‌کند. با این کار، هر هفته ۱.۱ میلیارد هوادار این تیم در سراسر جهان، پیراهن تیم محبوب‌شان را با لوگوی اسنپدراگون مشاهده خواهند کرد.

قرارداد اسپانسری پرهزینه کوالکام با باشگاه فوتبال منچستریونایتد

کوالکام قطعاً هزینه زیاد بالایی را برای این اسپانسرینگ پرداخت می‌کند. بااین‌حال نه این شرکت و نه باشگاه منچستریونایتد تصمیم ندارند هزینه این اسپانسرینگ را رسماً رسانه‌ای کنند. منتها بلومبرگ ادعا می‌کند که زمان این قرارداد ۵ سال است و کوالکام سالانه ۷۵ میلیون دلار برای این اسپانسری هزینه می‌کند که انگارً در دنیای فوتبال بی‌سابقه است.

به‌تازگی از لباس تازه منچستریونایتد برای فصل سپس رونمایی شد و این لوگو را روی آن دیدیم. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که پردازنده‌های اسنپدراگون ایکس برای کامپیوترهای کوپایلوت پلاس اخیراً اراعه شده‌اند. این کامپیوترهای شخصی، اولین دستگاه‌هایی می باشند که با پردازنده‌های مبتنی بر ARM به‌همراه کارکرد مناسب و عمر باتری طویل، اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
نقشه راه برنامه‌های آینده اینتل، AMD و کوالکام فاش شد
آخرین مطالب

مایکروسافت نیز در قبل این چنین تبلیغاتی را برای کنسول ایکس‌باکس انجام داده می بود. این شرکت قبلاً با کلمه XBOX ماموریت اسپانسری تیم فوتبال سیاتل ساندرز آمریکا را برعهده داشت که انگارً این تبلیغات جواب داد و فروش دستگاه‌های ایکس‌باکس افزایش یافت.

کوالکام نیز انگارً تصمیم دارد این چنین راهی را در پیش گیرد و فروش کامپیوترهای تجهیزبه تراشه اسنپدارگون ایکس را افزایش دهد. از قرار معلوم این همکاری، از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ دنیای فوتبال اغاز می‌شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
چرا قیمت ها در بازپخش سریال ها سانسور می شوند؟

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی