خوش آمدید

مشخصات و تصاویر جدیدی از گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت

مشخصات و تصاویر جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۶ لو رفت_تاشکن


به گزارش تاشکن

هفته آینده، سامسونگ از نسل بعدی تلفنهای تاشوی خود، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶، رونمایی خواهد کرد. اما اکنون بار دیگر مشخصات فنی زد فلیپ ۶ همراه تصاویری از این گوشی افشا شده است.

ظاهر گلکسی زد فلیپ ۶ همانند گلکسی زد فلیپ ۵ خواهد می بود و زیاد تر پیشرفت‌ها در داخل اتفاق می‌افتد. به حرف های منبع آگاهی به‌ نام «ایشان آگاروال»، این گوشی تاشو صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی (به گمان زیادً داینامیک آمولد ۲x) با وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد.

حرف های می‌شود این گوشی تاشوی نسل بعدی دارای دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 خواهد می بود. این چنین به گمان زیادً بالای صفحه نمایش داخلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود دارد.

1719999689 17 مشخصات و تصاویر جدیدی از گلکسی زد فلیپ 6 لو.webp

مطابق گزارش‌ها، ابعاد گلکسی زد فلیپ ۶، ۱۶۵ در ۷۱.۷ در ۷.۴ میلی‌متر است که آن را مقداری کوچک‌تر از گلکسی زد فلیپ ۵ (۱۶۵.۱ در ۷۱.۹ در ۶.۹ میلی متر) می‌کند.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس
آخرین مطالب

دیگر مشخصات گلکسی زد فلیپ ۶

علاوه‌براین، گزارش حاضر ادعا می‌کند انرژی‌ گلکسی زد فلیپ ۶ از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود و شارژ سریع ۳۵ وات دارد. بااین‌حال، برخی منبع های دیگر بر این باورند که شارژ سریع ۲۵ وات است.

1719999689 810 مشخصات و تصاویر جدیدی از گلکسی زد فلیپ 6 لو.webp

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی منفعت گیری می‌کند. رم ۱۲ گیگابایتی نسبت به رم ۸ گیگابایتی ترقی مناسبی است که سال قبل در گلکسی زد فلیپ ۵ منفعت گیری شد.

ادامه مطلب
راهنمای خرید گوشی موبایل از ٣ تا ۶۰ میلیون تومان

پردازنده تازه زد فلیپ ۶ باید به این گوشی قوت پردازش بیشتری بدهد؛ به‌این‌ترتیب، در بازی و انجام ماموریت های هوش مصنوعی سودمند خواهد می بود. رم بالاتر امکان پذیر برای ویژگی‌های گسترش یافتهتر Galaxy AI که به گمان زیادً سامسونگ در اتفاقات ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ۱۴۰۳) از آن‌ها رونمایی کند، الزامی باشد.

دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی گوشی باید در عکس‌های تله‌فوتو و پرتره زوم اپتیکال ۲ برابری اراعه دهد.

1719999690 258 مشخصات و تصاویر جدیدی از گلکسی زد فلیپ 6 لو.webp

Galaxy Z Flip 6 به گمان زیادً نرم‌افزار One UI 6.1.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ با هوش مصنوعی تازه Galaxy و ویژگی‌های دیگر خواهد داشت. با نگاهی به اسبق سامسونگ، این شرکت به گمان زیادً وعده می‌دهد به‌روزرسانی‌های مهم اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی هفت سال در دسترس این گوشی خواهد می بود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
نگاهی به کم کاری های تصویری در قبال بهزیستی/ قهرمان هایی که جای شان در سینما و تلویزیون خالی است

گلکسی زد فلیپ ۶ این چنین به گمان زیادً رتبه IPX8، بلندگوهای استریو، Samsung Pay و یک اسکنر تاثییر انگشت در کنار دستگاه خواهد داشت.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی