خوش آمدید

شناسنامه یا کارت ملی برای شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری کافی است

شناسنامه یا کارت ملی برای شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری کافی است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، هاشم کارگررئیس سازمان ثبت احوال اظهارکرد: برای وجود در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری همراه داشتن یکی ازمدارک هویتی، شناسنامه یا کارت هوشمند ملی کافی است و ملزوم نیست که هر دو مدرک باهم اراعه شود.

رئیس سازمان ثبت احوال سرزمین افزود: افرادی که تا بحال موفق به معاوضه شناسنامه قدیمی خود نشده ‌اند، می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه قدیمی و شماره ملی خود به مراکز اخذ رای مراجعه کنند.

معاون وزیر سرزمین با اشاره به این که در جمعه قبل، ۸۵درصد رای دهندگان با کارت هوشمند ملی احراز هویت شدند، اصرار کرد: اراعه کارت هوشمند ملی در زمان رای گیری جهت تسریع و تسهیل در فرایند اخذ رای خواهد شد.

معاون وزیر سرزمین و رئیس سازمان ثبت احوال افزود: مردم می توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۶۰۹۰*۴* آخرین حالت صدور کارت ملی خود را پیگیری کنند و در صورت صدور، به اداره ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان اظهار شده از طریق پیامک به متقاضی، مراجعه کنند.

ادامه مطلب
باید برداشت غیرقانونی ارز به حساب پرسپولیس بازگردد
آخرین مطالب

وی فرمود: ادارات ثبت احوال سراسر سرزمین، همزمان با اغاز رسمی فرایند رای گیری آماده از بین بردن مشکلات هویتی مردم گرامی و پاسخگویی به استعلامات ستاد انتخابات سرزمین خواهند می بود و این خدمت رسانی تا آخر زمان رای گیری ادامه خواهد داشت.

کارگر گفت: همه شهروندانی که دارای ۱۸ سال همه یعنی متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵و قبل از آن می توانند در انتخابات شرکت کنند.

 انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
تاریخ‌سازی بانوان بهترین اتفاق تکواندو در سال قبل بود_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع