خوش آمدید

برگزاری ویژه برنامه های سوگواری ایام محرم در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

برگزاری اختصاصی برنامه های سوگواری ایام محرم در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مراسم سوگواری ایام ماه محرم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، از شنبه ۱۶ تیر ماه با اختصاصی برنامه اهتزار پرچم گنبد منور و متبرک حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت سیدالکریم(ع) با مرثیه خوانی حاج مهدی سماواتی و حاج حیدر خمسه از ساعت ۱۸:۳۰ در صحن مهم حرم مطهر اغاز می‌شود.

مراسم دهه اول ماه محرم از شنبه ۱۶ تیرماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی و مرثیه سرایی حاج حمید رمضانپور و کربلایی الیاس آستی از اختصاصی برنامه های این ایام خواهد می بود.

 این چنین اختصاصی برنامه ای هر روز در دهه اول ماه محرم از یکشنبه ۱۷ تیرماه، سپس از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین میرلوحی و مرثیه خوانی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود.

ادامه مطلب
خانواده ها نوشته فرزندآوری را جدی بگیرند

معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین و یاران باوفایش علیهم السلام، مقدم همه عاشقان آل الله به این اختصاصی برنامه ها را گرامی می دارد.

 انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مطلب های تسلیت رؤسای صدا و سیما و ساترا_تاشکن

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع