خوش آمدید

انهدام باند ۹ نفره کلاهبرداری در سایت دیوار در رشت

انهدام باند ۹ نفره کلاهبرداری در سایت دیوار در رشت_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار حسین حسن‌پور او گفت: اعضای این باند ۹ نفره ابتدا با ادعای فروش کالای دیجیتال همانند گوشی تلفن همراه، لپ‌تاب و کنسول بازی در سایت دیوار، از مشتریان پول دریافت کرده، سپس با این مبالغ جمع آوری شده عمل به خرید محصول کرده و در نهایت این کالا‌ها را به مالخر می‌فروختند.

او گفت: ماموران پلیس بعد از تحقیقات، مخفیگاه سرکرده ۴۱ ساله این باند را در رشت شناسایی و وی و ۸ همدستش را دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معارفه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان او گفت: بعد از اراعه مدارک کافی، اشکار شد متهمان ۲۱ فقره پرونده شکایت شبیه به قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال که در دیگر استان‌ها در حال پیگیری است دارند.

ادامه مطلب
مراجعه بیشتر از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

سردار حسین حسن‌پور به شهروندان هشدار داد: برای خرید کالای مورد نظر خود در فضای مجازی، ابتدای از درستی خرید وفروش و معتبر بودن فروشنده کالا مطمعن حاصل کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در فضای مجازی، مورد را سریع از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.fata.gov.ir خبر دهند.
انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
راه‌اندازی سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع