خوش آمدید

مهدی خسروی در «مناظره» تلویزیون ماندگار شد

مهدی خسروی در «مناظره» تلویزیون ماندگار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، روز قبل در گزارشی به جزئیات مناظره اول و دوم پرداخته شد که «مهدی خسروی» گوینده و مجری شبکه خبر که ۵ مناظره دور اول را اجرا کرد بار دیگر به صندلی اجرای مناظره‌های انتخاباتی تکیه خواهد زد. او مجری مناظره دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد می بود.

پیگیری‌ها مشخص می کند این خبر مورد قبول بوده و امشب مهدی خسروی اجرای مناظره را برعهده خواهد داشت. اما به این شکل که «محمدصالح مفتاح» دبیر ستاد انتخابات صداوسیما درمورد آن گفت. او او گفت: مجری فعالانه‌تر در این مناظره سوال می‌پرسد. سؤالات برای هر فرد به طور اختصاصی‌سازی شده نقل می‌شود و مبتنی بر دیدگاه‌هایی است که اراعه کرده یا از طریق ستادهای آنها اظهار شده است. محور سؤالات در اختیار نامزدها قرار گرفته اما خود سوال‌ها را در اختیار نامزدها قرار ندادیم.

ادامه مطلب
نقطه آخر کی روش در آسیا

تلویزیون تلاش دارد سپس از ۱۵ سال که زمان مناظره رودررو پیش آمده، او گفت و گو‌ها و موضوعات او مباحثه را به سمتِ جزئی‌تر شدن و جواب‌های جدّی‌تر ببرد. چرا که مفتاح این‌طور می‌گوید که “مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی دارد. در این فرصتی که داریم تحرک بیشتری به مناظره می‌دهیم و به واسطه این که تعداد نامزدها کمتر است مناظره واقعی‌تری شکل می‌گیرد.”

نوشته امشب فرهنگی و سیاسی است؛ با اهمیت ترین مسائل از مردم اخذ شده و نامزدها درمورد آن دیدگاه‌هایی دارند. این چنین مناظره فردا شب هم در حوزه اقتصادی است. در کنار آن یقیناً به مسائل حکمرانی و اداره سرزمین هم پرداخته خواهد شد. در این بین نوشته معیشت حائز اهمیت است و سؤالات در این عرصه و دیگر موضوعات اقتصادی در حال تنظیم است تا فردا برای مناظره دوم آماده شود.

ادامه مطلب
سامسونگ و هواوی به گمان زیادً سال 2024 تلفنهای تاشو بین‌رده اراعه می‌کنند
آخرین مطالب

مفتاح این چنین به این مسئله اشاره کرده که تلویزیون قرار است شبکه خبر۲ همچون دور اول انتخابات، کنش‌ها و فعالیت‌های میدانی دو نامزد را به طور زنده پخش کند. این چنین برنامه رو به دوربین سعید جلیلی روز قبل پخش شد و امشب قرار است از ساعت ۱۹:۳۰ برنامه رو به دوربین مسعود پزشکیان روی آنتن برود.

این چنین مستندهای تازه دو کاندید به تلویزیون برسد در زمان مقرر اظهار شده که روز سه‌شنبه باشد روی آنتن خواهد رفت. یقیناً از روز قبل مستندهای پخش شده دو کاندید بازپخش شده‌اند و زمان‌های ۵ دقیقه‌ای هم در قسمت‌های خبری برای این دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات درنظر گرفته شده که بر پایه عدل رسانه‌ای روی آنتن خواهند رفت.

ادامه مطلب
لیست تازه تیم ملی والیبال اظهار شد_تاشکن

مناظره‌ امشب و فردا شب از شبکه‌های رادیویی و شبکه سلامت با رابط ناشنوایان و این چنین در شبکه جام‌جم اختصاصی ایرانیان خارج از سرزمین پخش خواهد شد.

گفتنی است، با اشکار شدن جدول تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دوشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین دو نامزد راه‌یافته به دور دوم برگزار خواهد شد.‌ بر این مبنا روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه پیش از اغاز مناظره دوم، پخش مستند نامزد ۲ که به مسعود پزشکیان تعلق دارد، از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ و پخش مستند نامزد ۱ که به سعید جلیلی تعلق دارد، از ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌روال. این چنین چهارشنبه، ۱۳ تیر نطق نامزد ۱ که به سعید جلیلی تعلق دارد، به طور زنده از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. این چنین نطق نامزد ۲ نیز که به مسعود پزشکیان تعلق دارد، زنده از ساعت ۲۰ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

ادامه مطلب
گزارش سفیر ایران در عربستان از آخرین تغیرات به امیرعبداللهیان_تاشکن

انتهای مطلب/؛

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع