خوش آمدید

قیمت اطلس

قیمت اطلس در بازار آزاد چه مقدار است؟ + جدول تیر ۱۴۰۳_تاشکن


به گزارش تاشکن

سایپا اطلس محصول تازه شرکت خودروسازی سایپا در قسمت خودروهای اقتصادی به شمار می‌آید. در نوشته امروز از دیجیاتو، نگاهی به قیمت اطلس در بازار آزاد داریم. قیمت خودروهای اقتصادی سایپا به‌طور معمول فاصله اندکی با نرخ آن‌ها در بازار آزاد دارد. ازاین‌رو تعداد بسیاری از متقاضیان می‌توانند بدون دردسر، یک کوییک، اطلس یا ساینا را با قیمت مطلوب از بازار آزاد خریداری کنند. یقیناً باید یادآوری‌ کنیم که منظور ما از قیمت مطلوب، نرخ مناسب در زمان جاری است. بازار ماشین قطعاً با نقطه اسایش و اعتدال فاصله بسیاری دارد.

برای خرید سایپا اطلس از بازار آزاد،‌ چه مقدار باید هزینه کنیم؟

با ورود به پلتفرم‌های انتشار کردن آگهی فروش ماشین، می‌توانید محدوده‌ای قابل قبول از قیمت اطلس را مشاهده کنید. قیمت اطلس از سوی سایپا نزدیک به ۴۱۲ میلیون تومان اظهار شده است. بااین‌حال برای خرید این ماشین از بازار آزاد،‌ باید نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان زیاد تر هزینه کنید.

ادامه مطلب
شب ادراری در کودکان و راه های کنترل آن
قیمت اطلس در بازار آزاد چه مقدار است؟ + جدول تیر ۱۴۰۳_تاشکن ۱۴

یقیناً قیمت‌ها کاملاً سلیقه‌ای اظهار خواهد شد. یک فروشنده اطلس خود را به قیمت ۵۱۳ میلیون تومان می‌فروشد، درحالی‌که فروشنده فرد دیگر قیمت ۵۵۰ میلیون تومان را مطالبه کرده است. مسئله منفی در رابطه اطلس‌های حاضر در بازار آزاد، عدم تنوع رنگ آن‌ها است. اکثر مالکان اطلس خود را به رنگ سفید خواست داده‌اند، حال آن‌که سایپا این ماشین را با تنوع قابل‌قبولی از رنگ‌ها به فروش می‌رساند. به این علت اگر تصمیم خرید اطلس با رنگی غیرسفید را دارید، باید زمان بیشتری را برای جستجو و یافتن گزینه مطلوب تعلق دهید. یقیناً امکان پذیر فروشنده نیز قیمت بیشتری را برای رنگ متفاوت طلب کند.

قیمت اطلس در بازار آزاد، تیر ۱۴۰۳:

مدل رنگ حالت بدنه کارکرد قیمت
۱۴۰۳ سفید سالم صفرکیلومتر ۵۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ نقره‌ای سالم صفرکیلومتر ۵۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ سفید سالم صفرکیلومتر ۵۰۷٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ سفید سالم صفرکیلومتر ۵۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۲ نقره‌ای سالم ۷٬۰۰۰ کیلومتر ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ مشکی سالم صفرکیلومتر ۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ مشکی سالم صفرکیلومتر ۵۳۷٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ 13 مهرماه معرفی می‌شود
آخرین مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار تکنولوژی