خوش آمدید

این آخرین تورنمنت اروپایی من است

این آخرین تورنمنت اروپایی من است_تاشکن


به گزارش تاشکن

رونالدو:

رونالدو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان سپس از صعود این تیم به یک‌چهارم نهایی یورو سخن بگویید‌هایی در خصوص آخر دوران فوتبال خود انجام داد.

ادامه مطلب
پخش اختصاصی برنامه شهید جمهور از شبکه افق_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


​، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان باسابقه رقابت‌های یورو به حساب می اید. وی ۶ دوره متوالی در این پیکارها وجود داشته و ۱۴ گل را نیز در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است. یقیناً رونالدو در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ تا بحال موفق به گلزنی نشده اما صعود پرتغال به جمع هشت تیم برتر این شانس را به آقای گل ملی فوتبال جهان خواهد داد تا بتواند شمار گل های خود را در این تورنمنت افزایش دهد.

رونالدو شب قبل در برابر تیم ملی فوتبال اسلوونی این شانس را داشت که از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند اما یان اوبلاک توپ وی را مهار کرد. در نهایت تیم ملی فوتبال پرتغال با ناکامی سه بر صفر اسلوونی در ضربات پنالتی به جمع هشت تیم برتر یورو ۲۰۲۴ رسید.

ادامه مطلب
لیونل مسی و رونالدو در عربستان رودررو خواهند داشت

فوق‌ستاره فوتبال جهان در آخر این بازی او گفت: اتفاقات بسیاری در بازی رقم خورد اما مهم این می بود که ما به جمع هشت تیم برتر رسیدیم و باید از صعود به مرحله یک‌چهارم لذت ببریم. به تیم ملی و بازیکنان پرتغال تبریک می‌گویم به خصوص دروازه‌بان‌مان که سه توپگیری عالی داشت.

دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان با اشاره به مهار پنالتی وی توسط دروازه‌بان اسلوونی او گفت: حتی قوی ترین افراد هم روزهای خاص خود را دارند. من افسرده شده بودم و غمگین بودم چون تیم به آن گل نیاز داشت. نتوانستم گل بزنم.

رونالدو در این او گفت‌گو اشاره‌ای هم به زمان وداع خود با فوتبال داشت و افزود: نومید شدن هیچ زمان با نام من گره نخورده است اما بدون شک این آخرین یورو من است.

ادامه مطلب
برادران رایت اولین پرواز را با هواپیما انجام دادند




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع