خوش آمدید

رادیو برنامه ای تخصصی برای «خودرو» ساخت

رادیو برنامه ای تخصصی برای «ماشین» ساخت_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، اسماعیل علی‌پناه تهیه‌کننده رادیو اقتصاد با اشاره به راه‌اندازی برنامه «صفر تا صد» در حوزه تخصصی ماشین او گفت: این برنامه نگاهی علمی و کارشناسانه به قسمت‌های گوناگون صنعت خودروسازی به گفتن یکی از عوامل مهم گسترش اقتصادی و جزو اساسی‌ترین شاخص‌های گسترش اجتماعی دارد و تلاش می‌کند جایگاه و کارکرد خودروسازان داخلی را همگام با صنعت ماشین در جهان برسی کند.

وی خاطرنشان کرد: مقصد ما در برنامه مطرح و انتقال مطالبه‌های مردمی به قسمت‌های تصمیم‌ساز در حوزه ماشین، شفاف‌سازی زمان‌ها و چالش‌های این صنعت و این چنین معارفه آخرین دستاوردهای فناورانه صنایع خودروسازی در جهان است؛ که یقیناً به راهکارهای ارتقاء و گسترش صنعت خودروسازی نیز پرداخته خواهد شد.

علی پناه در توضیح محتوای برنامه افزود: مجله تحلیلی «صفر تا صد» با دستمایه قرار دادن فناوری‌های روز جهان در صنعت خودروسازی و صنایع وابسته، به نقد و بازدید تولیدات این صنعت در سرزمین می‌پردازد. در این راستا ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و تکنولوژی‌های داخلی در دسترس و قابل منفعت‌برداری در این صنعت معارفه خواهند شد؛ معارفه استانداردهای جهانی در کیفیت تشکیل قطعات، چالش‌های تنظیم‌گری ایمنی ماشین در ایران، اهمیت تنوع محصول مطابق با نیاز مصرف کننده، عوامل مؤثر بر قیمت ماشین و راه حلهای فروش، از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

ادامه مطلب
بهترین موس های گیمینگ بی سیم (وایرلس) در سال 2023

تهیه کننده رادیو اقتصاد با پافشاری بر برجسته بودن رویکرد مطالبه در برنامه او گفت: تعهدات خودروسازان در روبه رو حقوق مصرف‌کننده از فروش تا خدمات بعد از فروش و نحوه شراکت صنایع این حوزه در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، نیز از مباحث پیش‌بینی شده در برنامه است. این چنین سهم سیاست‌گذاری‌ها، قوانین، نهادها و سازمان ها در چالش‌های صنایع خودروساز بازتاب داده می‌شود.

علی پناه با اشاره به ساختار متنوع برنامه اضافه کرد: از قسمت‌های ثابت برنامه آیتم «ماشین باز» است که تاریخچه فناوری‌های مرتبط با صنعت ماشین سیر تکاملی آنها را مورد دقت قرار می‌دهد؛ «چراغ روشن» شامل گزارشی از آمار تصادفات به همراه نکات هشداردهنده برای مراعات قوانین راهنمایی و رانندگی است و «ماشینو» آموزش های کاربردی جهت نگهداری و امنیت بهتر ماشین را اراعه می‌دهد.

ادامه مطلب
اگر پنالتی نمی‌دادیم، در شرایط بازی گل نمی‌خوردیم/شما ناراحتید یا خوشحالید که من می‌خندم؟

«صفر تا صد» به تهیه‌کنندگی اسماعیل علی‌پناه دوشنبه‌ها ساعت ۱۰ صبح به زمان ۵۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع