خوش آمدید

تغییرات در سازمان نظام پرستاری/ استعفا بعد از ۶ ماه ریاست! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تغییرات در سازمان نظام پرستاری/ استعفا سپس از ۶ ماه ریاست! – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی جهانپور، در ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ با آرای اکثریت اعضای شورای عالی نظام پرستاری، به گفتن رئیس کل سازمان نظام پرستاری منصوب شده می بود، امروز بعد از کمتر از ۶ ماه از سمت خود استعفا داد.

در متن استعفای جهانپور خطاب به وحید زمان زاده رئیس شورای عالی نظام پرستاری آمده است: با سپاس از مطمعن جنابعالی و دیگر اعضای محترم ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری به اینجانب و انتخاب بنده به گفتن رئیس کل سازمان در تاریخ ۱۷/‏۱۰/‏۱۴۰۲‬ بدین وسیله اظهار می‌دارم اینجانب به علت مشکلات شخصی و خانوادگی قادر به ادامه همکاری سپس از تاریخ ۱۰/‏۰۴/‏۱۴۰۳‬ به گفتن رئیس کل سازمان نبوده و استعفای خود را اظهار می‌دارم.

به جستوجو خواست استعفای جهانپور از ریاست سازمان نظام پرستاری، جلسه شورای عالی نظام پرستاری برای معارفه رئیس تازه سازمان نظام پرستاری برگزار شد و طی آن، احمد نجاتیان با اکثریت آرای اعضای شورا، به گفتن رئیس کل تازه سازمان پرستاری منصوب شد.

ادامه مطلب
فصل های بعدی «برمودا» ساخته می شود_تاشکن

این در حالی است که رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در اولین حکم خود، محمدتقی جهانپور را به گفتن قائم مقام سازمان نظام پرستاری منصوب کرد.

احتمالا تغییرات مدیریتی در زمان کمتر از ۶ ماه در رأس سازمان نظام پرستاری دوره ششم را، بتوان یک تصمیم کم سابقه دانست. چون، اصولاً در ادوار قبل سازمان نظام پرستاری، رئیس کل سازمان در دوره چهار ساله ابقاء شده و این تحول در دوره ششم، یک شوک مدیریتی در رأس یک سازمان پرحاشیه برداشت کرد.

ادامه مطلب
فردین هدایتی قهرمان فرنگی ۱۳۰ کیلو رنکینگ مجارستان شد_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی