خوش آمدید

همراه اول و یک دنیا نوآوری در الکامپ

همراه اول و یک دنیا نوآوری در الکامپ_تاشکن


به گزارش تاشکن

در این دوره از نمایشگاه الکامپ، شرکت همراه اول و زیرمجموعه‌های متعدد آن همه سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ را به خود تعلق داده‌اند و در هر قسمت از این سالن، یکی از سرویس‌ها و محصولات این شرکت معارفه شده است.
همراه اول، امسال اصرار اختصاصی‌ای بر تکنولوژی ۵G داشته و این نوشته در همه قسمت‌های سالن بزرگ این شرکت به چشم می‌خورد.

یکی از محصولاتی که همراه اول به نمایشگاه امسال آورده، سرویس خودروهای متصل است که هم به طور B2B و هم به طور B2C اراعه می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین مشتریان این سرویس، شرکت سایپا است. این سرویس به طور مستقیم اطلاعاتی را از ECU ماشین، در کنار اطلاعات دریافت شده از GPS دریافت می‌کند و به مدیران ناوگان این امکان را می‌دهد که از موقعیت خودروهای خود آگاه شوند. سیستم خودروهای متصل اراعه شده از سوی همراه اول دارای ویژگی‌های دلنشین فرد دیگر نیز هست که می‌توان به خبر‌رسانی درمورد شدت ماشین، دمای خنک‌کننده ماشین و دور موتور اشاره کرد. این چنین، این سرویس به زودی با تعداد قابل توجهی از ECU های نصب شده در خودروهای حاضر در بازار سازگار خواهد شد.

ادامه مطلب
به‌جستوجو وجود پررنگ‌تر زنان و استارتاپ‌های غیر تهرانی هستیم_تاشکن

همراه اول در حوزه ورزش نیز همچون قبل فعال بوده و در این نمایشگاه نیز حمایتخود را از ورزش نشان داده است. به همین منظور، در استیج MCI Sport از ورزش‌هایی همانند کشتی و وزنه‌برداری حمایتمی‌کند. علاوه‌براین، در این استیج همه روزه ورزشکاران مشهوری نیز وجود خواهند داشت و برای شرکت‌کنندگان نیز مسابقات جذابی طراحی و جوایزی شوق انگیز در نظر گرفته شده است.

در مرکز این سالن، دو هولوگرام فن سه بعدی به نام‌های هولوگرام فن و هولوگرام باکس وجود دارد. یک آواتار دیجیتالی که توانایی ایفای نقش پشتیبان یا اپراتور مجازی در حوزه‌های مختلفی نظیر مراکز تماس، بانک‌ها، آموزش و بیمه‌ها را دارد. این آواتار دیجیتالی توسط سه مدل زبانی بزرگ اختصاصی که توسط همراه اول گسترش یافته، حمایتمی‌شود. به حرف های همراه اول، این مدل زبانی کاملاً به‌صورت بومی آموزش دیده و همه تست‌های خود را در داخل سرزمین پشت سر گذاشته است.

ادامه مطلب
همراه اول از بسته‌های اختصاصی رومینگ به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023 رونمایی کرد
آخرین مطالب

در قسمت‌های مختلفی از سالن، با انبوهی از زیرمجموعه‌های همراه اول روبه رو می‌شویم. از حرکت اول که شتابدهنده این اپراتور است، تا آچاره، همراه مکانیک، ستاره اول و فلای‌تودی و دیگر زیرمجموعه‌های اپراتور اول سرزمین.

یکی از این زیرمجموعه‌ها، ستاره یک مربع است که در حوزه فینتک فعالیت می‌کند. از طریق این پلتفرم می‌توان به پرداخت قبوض، خرید بسته‌های اینترنت و خدمات گردشگری و حوزه سلامت و … اشاره کرد. یکی دیگر از سرویس‌های این پلتفرم، سرویس خرید اعتباری از فروشگاه‌های طرف قرارداد است که تا سقف ۵۰ میلیون تومان و حداکثر اقساط ۱۸ ماهه، اعتبار خرید به کاربران تعلق می‌دهد.

ادامه مطلب
چه شرکت‌هایی در نمایشگاه ماشین تهران 1402 وجود خواهند داشت؟

در نهایت، قسمت دلنشین غرفه همراه اول، یک مسابقه تعاملی است که هر روز یک دستگاه PS5 به گفتن جایزه اهدا می‌کند. برای شرکت در این مسابقه، کافی است داخل غرفه همراه اول شوید و در قسمت آینده دیجیتال ثبت‌نام کنید.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی