خوش آمدید

امیدوارم یکی از بهترین‌ها برای باشگاه باشم

امیدوارم یکی از بهترین‌ها برای باشگاه باشم_تاشکن


به گزارش تاشکن

ملی پوش ایرانی شاغل در لهستان:

امین اسماعیل نژاد درمورد همکاری با گئورگه کرتو (سرمربی جاری اسلوونی) تصریح کرد: گئورگه کرتو مربی زیاد با توانایی‌ای است. علاوه بر این، او دوست داشتنی است و من فکر می کنم که او هر بازیکنی را فوق العاده خوب فهمیدن می کند. امیدوارم همراه با او و دیگر اعضای تیم این فصل را به یکی از بهترین‌ها برای باشگاه خود تبدیل کنیم.

ادامه مطلب
والیبال ایران در رده‌بندی جهانی دو پله صعود کرد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم ملی ایران در آخرین هفته از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کرد. اگرچه ایران در همه رقابت‌ها کمتر از حد انتظار عمل کرد، اما امین اسماعیل نژاد، مهاجم تازه اسکرا بلهاتوف، کارکرد زیاد خوبی  داشت.  او اکنون چشم به راه اغاز رقابتهای باشگاهی لهستان است. او درمورد وجود در اسکرا او گفت: یقین هستم که همه با هم می‌توانیم به یک نتیجه واقعاً خوب در فصل تازه برسیم.

امین اسماعیل‌نژاد سپس از حضوری مختصر زمان در ایتالیا، تصمیم به وجود در لیگ قوی لهستان گرفته است. این بازیکن ایرانی، برای اولین بار در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تصمیم گرفت در خارج از سرزمین بازی کند و راهی تیم ورونا ایتالیا شد و از فصل تازه در اسکرا بازی خواهد کرد. 

ادامه مطلب
والیبال نشسته بانوان ایران فینالیست شد_تاشکن

اسماعیل نژاد در ۱۲ بازی لیگ ملت های والیبال ۱۹۵ امتیاز از جمله ۱۸ دفاع و ۱۰  امتیاز سرویس به دست آورد. او در قسمت بعدی سخن بگویید‌هایش افزود: باید اعتراف کنم که در رابطه فصلی که قرار است در اسکرا سپری کنم زیاد شوق زده هستم. امیدوارم هر چه سریعتر آن را اغاز کنیم. یکی از باتجربه‌ترین و بهترین تیم های لیگ است و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم. 

اسماعیل‌نژاد دومین ایرانی تاریخ  اسکرا خواهد می بود.  اولین نفر میلاد عبادی پور می بود که برای این تیم لهستانی بازی کرد.  دلنشین اینجاست که عبادی پور نیز به لیگ لهستان بازخواهد گشت و برای نوروید بازی خواهد کرد.

بازیکن ایرانی درمورد نقش عبادی پور در پیوستنش به اسکرا افزود: بله، قبل از امضای قرارداد با میلاد سخن بگویید کردم. او چیزهای خوبی در رابطه شهر و خود باشگاه به من او گفت. این علتشد که من حتی زیاد تر از قبل بخواهم در آنجا بازی کنم.

ادامه مطلب
باشگاه پرسپولیس اطلاعات میزبانی را برای AFC ارسال کرد_تاشکن

امین اسماعیل نژاد در آخر درمورد همکاری با گئورگه کرتو (سرمربی جاری اسلوونی) او گفت: گئورگه کرتو مربی زیاد با توانایی‌ای است. علاوه بر این، او دوست داشتنی است و من فکر می کنم که او هر بازیکنی را فوق العاده خوب فهمیدن می کند. امیدوارم همراه با او و دیگر اعضای تیم این فصل را به یکی از بهترین‌ها برای باشگاه خود تبدیل کنیم.

قرار است تمرینات این تیم برای فصل تازه از ماه آینده اغاز شود و حریف اول اسکرا برای فصل تازه تیم اولشتین خواهد می بود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
سردار آزمون با اظهار «SofaScore» در بین ۳ بازیکن برتر «رم» قرار گرفت



منبع