خوش آمدید

آلمان‌ها با دو گل دانمارک را راهی خانه کردند

آلمان‌ها با دو گل دانمارک را راهی خانه کردند_تاشکن


به گزارش تاشکن

در یورو ۲۰۲۴

آلمان به گفتن میزبان یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با کسب پیروزی برابر تیم ملی دانمارک، دومین تیم راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی شد.

ادامه مطلب
عکس العمل ضرغامی به منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی


به گزارش

خبرگزاری موج


​، در دومین بازی از شب نخست دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴،  از ساعت ۲۲:۳۰ به زمان تهران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند، تیم ملی آلمان موفق شد حریف خود دانمارک را با نتیجه ۲ بر صفر ناکامی دهد و با دقت به بازی حساب‌ شده و کم‌نقص خود در دفاع و دعوا سیگنال قهرمانی صادر کند. این اولین وجود آلمان در مرحله یک چهارم نهایی سپس از سال ۲۰۱۶ است.

کای هاورتس در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی و جمال موسیالا در دقیقه ۶۸ گل‌های تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان را در این بازی به ثمر رساندند.

به این ترتیب ژرمن‌ها بعد از سوئیس – تیمی که در مرحله قبل با آن همگروه بودند – به گفتن دومین تیم راه مرحله یک چهارم نهایی شدند و دانمارک همانند ایتالیا از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

ادامه مطلب
رومانی روبه رو اوکراین با سه گل پیروز شد_تاشکن

بازی پرماجرای  ژرمن‌ها و دانمارک با یکسری حواشی هم همراه می بود که با اهمیت ترین آنها بارش شدید باران و رخ دادن چند صاعقه در دقیقه ۳۵ می بود که مایک اولیور داور مسابقه را ناچار به توقف بازی برای نزدیک به ۲۰ دقیقه کرد. حاشیه دلنشین دیگر مردود اظهار شدن گل خواکیم اندرسن مهاجم دانمارکی‌ها توسط VAR می بود که تنها چند دقیقه سپس از آن همین VAR برخورد توپ با دست او در محوطه جریمه دانمارک را پنالتی تشخیص داد؛ پنالتی‌ای که توسط هاورتس به گل تبدیل شد. به این ترتیب اندرسن در عرض کمتر از ۵ دقیقه از گلزنی برای دانمارک به سازنده گل برای آلمانی‌‌های تبدیل شد. گل دیگر ژرمن‌ها در دقیقه ۱+۹۰ نیز توسط VAR رد شد.

حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی، یکی از دو تیم اسپانیا و گرجستان خواهند می بود که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در چهارمین بازی مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ادامه مطلب
انگلیس در جام ملت‌های اروپا از حذف شدن گریخت_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع