خوش آمدید

خبری از برنامه های تلویزیون در دور دوم انتخابات

خبری از برنامه های تلویزیون در دور دوم انتخابات_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز قبل از ساعت ۸ الی ۲۴ در ۵۸ هزار شعبه داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج از سرزمین برگزار شد.

ستاد انتخابات سرزمین دقایقی پیش می بود که نتایج رسمی انتخابات را خبرداد و هیچ‌کدام از نامزدها موفق نشد ۵۰ درصد + یک رأی را کسب کند. مطابق این اظهار، آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به‌ترتیب با ۱۰۴۱۵۱۹۱ و ۹۴۷۳۲۹۸ رأی به دور دوم رفتند تا سرانجام راه اندازی دولت چهاردهم به نیمه تیرماه ۱۴۰۳ برسد.

بنابر اظهار سخنگوی ستاد انتخابات سرزمین مطابق ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری “فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از تاریخ اظهار رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول اغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از اغاز اخذ مرحله دوم ادامه خواهد یافت.”

محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما خبرداد: برنامه‌ها خارج از الگوهای دوره قبل نیست اما پیشنهادهای جدیدی هم داریم که امروز، شنبه در جلسه کمیسیون بازدید تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری اراعه و بازدید خواهد شد و در صورت نهایی شدن، قرعه‌کشی هم امروز انجام می‌شود. 

ادامه مطلب
مردم خدمت خدام خود را از یاد نمی‌برند_تاشکن
آخرین مطالب

مناظره‌ها حالت‌های مختلفی خواهد داشت. یک‌سری برنامه‌های تازه نظر شده است تا کنش‌های میدانی نامزدها کم نشود؛ این برنامه‌ها در نوع تنظیم و تعداد و ساعت پخش لحاظ شده‌اند.

این چنین او گفت و گو پوشش خبری هم افزایش خواهد داشت و با دقت به این که تعداد نامزدها به دو عدد رسید، زمان بیشتری برای پوشش خبری خواهیم داشت. برگزاری میزگرد در دور دوم نظر ما نیست اما در نهایت مطابق قانون، اعضای کمیسیون بازدید تبلیغات برنامه‌ها را نهایی می‌کنند.

ادامه مطلب
اولین طلای کاروان ایران توسط والیبالیست‌ها به دست آمد/ چین در فینال شکست خورد

هم چنان که پیش از این  پیمان جبلی حرف های می بود: «ما برنامه‌هایی طراحی کرده‌ایم اما تا این مدت قطعی نشده است، حتماً یکی از احتمالاتی که باید در نظر گرفته شود برگزاری انتخابات در دور دوم است و قطعاً رسانه ملّی برای آن برنامه دارد. این‌که مناظره رودررو باشد یا به‌شکل فرد دیگر باشد، درمورد‌اش تصمیم‌گیری خواهد شد. همه طراحی‌های برنامه‌های تبلیغاتی و پیشنهادهای ما باید در کمیسیون بازدید تبلیغات هم بازدید شود و مورد پذیرفتن قرار گیرد. ما پیشنهادهای خودمان را آماده‌ کرده‌ایم و در صورت قطعی شدن، خبر‌رسانی می‌کنیم.»

پیگیری‌های تسنیم مشخص می کند که عصر امروز در جلسه‌ کمیسیون بازدید تبلیغات انتخابات جزئیات برنامه‌های انتخاباتی اشکار خواهد شد و در عین حال متفاوت از قبل که تعداد بسیاری منتقدِ وجود مداوم و فشرده کاندیدا در برنامه‌های تلویزیونی بودند حال قرار است طوری برنامه‌ها طراحی شوند که دو کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات زمان بیشتری را بین مردم ماندن و فعالیت‌های میدانی اشکار کنند.

ادامه مطلب
باید برای زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم/فدراسیون دوست ندارند که سپاهان صدرنشین باشد

انتهای مطلب/+

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع