خوش آمدید

«حسینیه معلی» روی میز تدوین/ پخش از ابتدای محرم

«حسینیه معلی» روی میز تدوین/ پخش از ابتدای محرم_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، اختصاصی‌برنامه «حسینیه معلی» که با تغییراتی در فصل تازه همراه است، از ابتدای ایام محرم ۱۶ تیرماه در ۱۳ تکه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.تشکیل این برنامه چند روزی است به پایان رسیده و این روزها در حال تدوین و آماده‌سازی برای پخش است.

در این سری هم چنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را برعهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده «حسینیه معلی» تهیه‌کننده این برنامه است.

این چنین با تغییراتی که در میز ذاکران و مداحان اتفاق افتاده، محمدرضا طاهری در سری تازه حاضر خواهد شد. سیدرضا نریمانی و نزار قطری هم که از فصل قبل در «حسینیه معلی» ماندگار شدند و مهدی رسولی سپس از یک فصل غیبت مجدد به این برنامه برگشت. حجت‌الاسلام مصطفی کرمی هم سپس از یک توانایی وجود در «حسینیه معلی» یک بار دیگر در ایام محرم کنار دیگر مداحان میز ذاکران وجود اشکار می‌کند.

ادامه مطلب
کارگردان مستند "در برابر تاریکی": حمایتورزشکاران بزرگ دنیا از فلسطین، زیر سایه تحریف اسرائیلی رفته است

این برنامه همچینین تغییراتی در دکور داشته است و مقداری با فصل قبل متفاوت‌تر خواهد می بود.

«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با وجود مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئات‌ مذهبی سرزمین و با مقصد ترویج فرهنگ روضه‌خوانی، نوحه‌خوانی و هیأت‌داری روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

تا بحال چهار فصل از این برنامه روی آنتن رفته و در فصل چهارم «حسینیه معلی» سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی به گفتن کارشناس و داور وجود داشتند.

ادامه مطلب
«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع