خوش آمدید

جمع آوری ۲۰۸ هزار محصول آرایشی قاچاق و تقلبی از بازار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

جمع آوری ۲۰۸ هزار محصول آرایشی قاچاق و تقلبی از بازار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد عبدی، با گفتن این که در تشکیل این نوع محصولات غیرمجاز آرایشی از مواد اولیه با گرید صنعتی در شرایط نامناسب منفعت گیری می‌شود، افزود: منفعت گیری از این محصولات در طویل زمان می‌تواند عوارض جدی برای مصرف‌کنندگان داشته باشد.

وی در رابطه نحوه نظارت سازمان غذا و دارو بر محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح اراعه، او گفت: بازرسان معاونت‌های غذا و داروی سراسر سرزمین با وجود در سطح اراعه به طور اتفاقی نمونه محصولات را برسی می‌کنند. این چنین انبارهای قاچاق نیز با دریافت گزارش‌های مردمی و یا دستگاه‌های انتظامی، تعزیرات، صمت، اتاق اصناف و…، شناسایی خواهد شد و با دقت به بند ب ماده ۲۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا به علت این که هیچ نظارتی بر تشکیل، انبارش، حمل‌ونقل و توزیع این محصولات وجود نداشته، همه اقلام کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شده و باید امحا شود.

ادامه مطلب
مانع ها ساخت انیمیشن از زبان خالق «چل پله زیرزمین»_تاشکن

رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده‌های سلامت اداره کل بازرسی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: در سال قبل بیشتر از ۳۷ هزار مورد بازرسی از سطح اراعه در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی انجام شد.

به حرف های وی، تعداد اقلام کشف شده در سرزمین طی یک سال قبل بیشتر از ۲۰۸ هزار مورد بوده که قیمت ریالی آن به بیشتر از ۲۷۰ میلیارد ریال می‌رسد.

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی