خوش آمدید

رکورد کلین شیت های بیرانوند به ۱۰۰ رسید

بیرانوند عذرخواهی رسمی نکرد، پرسپولیس تمایلی به برگشت ندارد_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، علیرضا بیرانوند با فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس خواهان جدایی از این تیم شد تا همچون قبل بحران جدیدی را برای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تشکیل کند.

تفاوت آشکار فسخ مجدد بیرانوند با پرسپولیس در آخر فصلی که این تیم قهرمانی در لیگ برتر را توانایی کرده می بود نسبت به سری قبلی نوع عکس العمل هواداران و مدیران باشگاه می بود.

ادامه مطلب
اوسمار فقط تا آخر هفته زمان دارد_تاشکن

این دروازه‌بان ملی پوش نه تنها حمایتطرفداران پرسپولیس را دریافت نکرد بلکه مغضوب آنها و مسؤولان باشگاه شد تا هیأت مدیره خواهان پیگیری حقوقی باشگاه در خصوص فسخ یکطرفه او شود.

با این حال برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با دقت به طرد شدن بیرانوند و دقت به جایگاه او در تیم ملی ایران تلاش بسیاری برای قانع کردن درویش برای برگشت دادن بیرانوند کردند اما مدیرعامل پرسپولیس شروط مهمی را در این باره نقل کرد.

درویش که هیچ علاقه‌ای به برگشت بیرانوند ندارد تنها در صورت عذرخواهی رسمی او و این چنین عدم افزایش مبلغ قراردادش بیشتر از سقف مجاز تعیین شده اظهار کرده است حاضر به پذیرفتن مجدد بیرانوند است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
شعبه اخذ رأی برای اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت تهران_تاشکن

دو خواسته‌ای که دروازه‌بان تیم ملی ایران هیچکدام را قبول نمی‌کند و با سفر به استانبول ترکیه نشان داده هم چنان تصمیم پشت سر گذاشتن تعطیلات دور از حاشیه‌های نقل شده را دارد. سفر بیرانوند به استانبول بی ربط با نظر جدی او از باشگاه تراکتور تبریز نیست.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز که گفتن کرده می بود دیگر تصمیم تیم‌داری ندارد بار دیگر با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای تصمیم ادامه حیات مدیریت خود در ورزش را دارد. او بار دیگر تصمیم دارد مهره‌های کلیدی لیگ برتر را جذب کند که سه نفر از آنها پرسپولیسی می باشند.

زنوزی بعد از امضای توافق مالی با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر خواهان جذب بیرانوند شد که شروط مالی او نیز مورد موافقت بیرانوند قرار می‌گیرد.

مالک باشگاه تراکتور تبریز که زیاد تر زمان خود را برای رسیدگی به امور تجاری و اقتصادی در شهر استانبول ترکیه پشت سر می‌گذارد در سفر مختصر به تبریز با هواداران این تیم جلسه‌ای را برگزار می‌کند و همه دلخوری‌های خود بابت توهین‌هایی که در هفته‌های پایانی فصل قبل به او شده می بود را گفتن می‌کند اما باز هم حمایتنماینده هواداران را دریافت می‌کند تا کار او را با بستن قرارداد با ستاره‌های پرسپولیس مجدد از سر بگیرد.

ادامه مطلب
پیروزی ایران برابر سوریه در رسانه ها بازتاب داشت

زنوزی به گمان زیاد شامگاه فردا یکشنبه میهمان اختصاصی ای در دفتر کار خود خواهد داشت تا احتمالا بیرانوند همان فردا شب قراردادش را با تراکتور تبریز امضا کند و دیگر برگشت او به پرسپولیس محال شود.



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع