خوش آمدید

پاراتیروکمان ایران در رقابت‌های بین‌المللی چک طلا و نقره گرفتند

پاراتیروکمان ایران در رقابت‌های بین‌المللی چک طلا و نقره گرفتند_تاشکن


به گزارش تاشکن

در آخر رقابت‌های بین‌المللی پاراتیروکمان در جمهوری چک، نمایندگان ایران موفق به کسب مدال طلا و نقره در کامپوند و برنز در میکس ریکرو شدند.

ادامه مطلب
دو مدال برنز پارادوومیدانی قهرمانی جهان نصیب ورزشکاران ایران شد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، در آخرین روز از رقابت‌های بین‌المللی پاراتیروکمان که به میزبانی جمهوری چک در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در ماده ریکرو و کامپوند امروز جمعه، ۸ تیر، به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات شدند.

در ماده تیمی کامپوند مردان، تیم کشورمان متشکل از سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله فینال با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۴۹، تیم هند را ناکامی داد و به مدال طلا رسید.

در ماده میکس کامپوند، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و هادی نوری در مرحله فینال برابر تیم چین ۱۵۱ بر ۱۴۸ نتیجه را اهدا کرد و به مدال نقره دست یافت.

در ماده میکس ریکرو، تیم ایران متشکل از غلامرضا رحیمی و سمیه رحیمی در مرحله رده‌بندی، تیم چین را ۵ بر ۳ ناکامی داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

ادامه مطلب
محمدرضا زندی، نماینده پاراتیروکمان ایران به فینال انتخابی پارالمپیک راه یافت

در ماده تیمی کامپوند بانوان، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری در مرحله رده‌بندی با امتیاز ۱۵۰ بر ۱۴۶ نتیجه را به چین اهدا کرد و چهارم شد.

در ماده تیمی ریکرو بانوان نیز تیم کشورمان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی در مرحله رده‌بندی در تیر طلایی با امتیاز ۵ بر ۴ نتیجه را به تیم آمریکا اهدا کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو مردان نیز، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب‌عامری در مرحله رده‌بندی برابر تیم هند در تیر طلایی با امتیاز ۱۹ بر ۱۸ نتیجه را اهدا کرد و چهارم شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟




ادامه مطلب
مدیریت ریسک به گفتن یک مزیت رقابتی

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع