خوش آمدید

همکاری اعضای بریکس در تولید داروهای بایوسیمیلار و اورفان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

همکاری اعضای بریکس در تشکیل داروهای بایوسیمیلار و اورفان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اینانلو با اشاره به این که کشورهای شرکت‌کننده در این نشست روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی، برزیل، امارات متحده عربی، ایران، مصر، اتیوپی و عربستان سعودی می باشند، او گفت: یکی از محورهای مورد او گفت و گو و بازدید در جلسه بریکس همکاری برای نظارت و گسترش داروهای بایوسیمیلار و اورفان می بود.

او گفت: در این نشست نوشته تشکیل داخلی و همکاری در عرصه تشکیل داروهای بایوسیمیلار و اورفان و انجام مطالعات بالینی بر روی دارو و تجهیزات پزشکی در هر یک از کشورها مورد بازدید قرار گرفت.

اینانلو در ادامه گفت: سازمان غذا و داروی ایران نیز در این نشست توانمندی‌های تشکیل داروهای بایوسیمیلار، قوانین و مقررات حاضر در این عرصه را اراعه داده و استقبال خود را از همکاری‌های مشترک مخصوصاً انجام مطالعات بالینی در حوزه داروهای بایوسیمیلار خبرداد؛ چرا که سرزمین ما یکی از کشورهای پیشرو در تشکیل داروهای بایوسیمیلار است.

ادامه مطلب
رونمایی از صفحه اختصاصی شهید طهرانی مقدم در تلوبیون

به حرف های وی، نهایتاً در آخر این نشست همه شرکت‌کنندگان در بیانیه‌ای با اشتراک گذاشتن اطلاعات، فرایندها، الزامات و تصمیمات رگوراتوری برای مطمعن از دسترسی بیماران هر یک از کشورها به داروهای ایمن، اثربخش و باکیفیت موافقت کردند تا ازمایش ها خود را در چهارچوب نظارتی با یکدیگر به تبادل کنند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
پیام تسلیت رئیس صدا و سیما برای درگذشت مهرجویی/عاملان این جنایت تاوان می دهند

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی