خوش آمدید

نسبت به سایر تیم‌ها قرعه بهتری داریم

نسبت به دیگر تیم‌ها قرعه بهتری داریم_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس فدراسیون فوتبال:

تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما نسبت به دیگر تیم‌ها قرعه بهتری داریم و حتی از لحاظ رفت و آمد نیز شرایط خوبی داریم

ادامه مطلب
زمان پخش سریال «رخنه» اشکار شد + فیلم_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، مهدی تاج امروز (جمعه) بعد از وجود در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تیم فوتبال جوانان برای وجود در انتخابات آمدم که همه آنها رای اولی می باشند و قرار است فردا عازم قرقیزستان شوند. باور داریم که انتخابات با شراکت مردم می‌تواند نتایج زیاد خوبی داشته باشد و برای پیشبرد سرزمین نقش مهمی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال این را هم او گفت: مقام معظم رهبری مدام بر شراکت گسترده برای پیشبرد سرزمین اصرار دارند. باور داریم ایران قوی با ورزش شکل می‌گیرد و فوتبال نیز در این بین نقش مهمی دارد. وزیر ورزش آینده باید همت و تلاش بسیاری برای افتخار ورزش و فوتبال در جهان و آسیا داشته باشد. ما عناوین زیاد خوبی در ورزش جهان داریم که باید ارتقا داده شود.

ادامه مطلب
زیباترین روستاهای خراسان رضوی کجاست؟

تاج در خصوص قرعه تیم ملی در مسیر جام جهانی فوتبال او گفت: تیم‌ها اندوخته‌گذاری خوبی کردند و حتی قرقیزستان نتایج خوبی در دور نخست کسب کرد. تیم‌های آسیایی هزینه بسیاری در فوتبال کرده‌اند. در آینده نزدیک مقدماتی جام جهانی را داریم. چندین تورنمنت مهم داریم و دولت سپس باید پشتیبانی خوبی به فوتبال کند.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما نسبت به دیگر تیم‌ها قرعه بهتری داریم و حتی از لحاظ رفت و آمد نیز شرایط خوبی داریم و تنها برای دیدار با کره‌شمالی مشکل داریم که باید در زمین بی‌طرف بازی کنیم که در مالزی یا چین است.

او همین طور گفت: برای وجود در دیدارهایی که میهمان هستیم با یک پرواز هم می‌توانیم سفر کرد. فقط کره‌شمالی است که بازی را در زمین بی‌طرف برگزار می‌کند. اگر قرعه ما با تیمی همانند استرالیا می بود باید یک پرواز بالای ۳۰ ساعت را توانایی می‌کردیم.

ادامه مطلب
استقلال صدرنشین لیگ برتر شد

 




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع