خوش آمدید

لپتاپ گیمینگ redmagic

لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک با طراحی دلنشین و سخت‌افزار قوی از راه می‌رسد_تاشکن


به گزارش تاشکن

ردمجیک به‌تازگی از رندرهای لپ‌تاپ گیمینگ خود رونمایی کرده است که انتظار می‌رود به‌زودی معارفه شود. این چنین منبع های غیررسمی جزئیات احتمالی سخت‌افزار این محصول را آشکار کرده‌اند.

مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک

شرکت ردمجیک زیاد تر با تلفنهای گیمینگ خود شناخته می‌شود؛ اما این بار به سراغ تشکیل لپ‌تاپ گیمینگ رفته و تصاویری از طراحی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. محصول حرف های‌شده در کنار منفعت‌مندی از سخت‌افزار قوی، ظاهری دلنشین و مدرن دارد که می‌تواند تعادلی بین کارکرد و زیبایی را اراعه کند. این چنین در بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم هواپیما منفعت گیری‌شده که به گمان زیادً نویدبخش وزن سبک در قیاس با رقیب ها خواهد می بود.

رد مجیک از یک کیبورد کامل در لپ‌تاپ گیمینگ خود منفعت گرفته است که از نامبرپد هم منفعت می‌برد. این چنین تنوع خوبی از پورت‌ها روی بدنه دیده‌می‌شود که از بین آنها می‌توان به چندین پورت USB-C و USB-A در کنار HDMI و پورت شبکه اشاره کرد. یقیناً کارت‌خوان و جک هدفون هم در حاشیه دستگاه تعبیه شده‌است.

ادامه مطلب
دو مینی سریال از دفتر فیلمنامه به سیما فیلم رسید
لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک با طراحی دلنشین و سخت‌افزار قوی از راه می‌رسد_تاشکن ۱۴

اگرچه جزئیات رسمی مربوط به محصول تازه رد مجیک تا این مدت انتشار نشده است؛ اما گزارش‌های غیررسمی ادعا دارند که این لپ‌تاپ از پردازنده Core i9-14900HX اینتل منفعت گیری خواهد کرد. این چنین کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 با ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 اختصاصی می‌تواند اجرای روان زیاد تر بازی‌ها با رزولوشن بالا را ضمانت کند.

از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه می‌توان به نمایشگر ۱۶ اینچی ۲.۵K با نسبت عکس ۱۶ به ۱۰ اشاره کرد که حمایت۱۰۰ درصدی از گاموت رنگی DCI-P3 می‌کند. این چنین پنلی می‌تواند جزئیات بازی‌ها را با دقت بالا و رنگ‌های شفاف به عکس بکشد. همان گونه که از یک لپ‌تاپ گیمینگ انتظار می‌رود، کیبورد محصول به نورپردازی RGB تجهیزاست و خود آن در دو رنگ متفاوت به بازار اراعه خواهد شد. فعلاً اطلاعاتی در رابطه تاریخ اراعه و قیمت نهایی آن انتشار نشده و باید تا هفته آتی برای معارفه رسمی صبر کنیم.

ادامه مطلب
چین استفاده از آیفون را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی