خوش آمدید

جمشید هاشم پور , صندوق هنر , غدیر خم | عید غدیر خم ,

تازه ترین عکس از جمشید هاشم پور_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ،  سید مجید پوراحمدی رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر، در ادامه دیدارها و عیادت از هنرمندان سرزمین، با وجود در منزل جمشید هاشم‌پور، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به این هنرمند و خانواده وی، جویای حال این هنرمند پیشکسوت شد و در جریان آخرین حالت درمانی وی قرار گرفت. در این دیدار چند ساعته، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در فضایی صمیمی به گفتگو با این هنرمند نامدار سرزمین و خانواده وی پرداخت.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در این دیدار با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، او گفت: نسل ما، فیلم‌هایی را که آقای هاشم‌پور در آن وجود داشتند همیشه در خاطر دارد و علاقه شدیدی به نقش‌آفرینی ایشان داشتیم. 

پوراحمدی این چنین با اشاره به مشکلات گفتن شده از سوی آقای هاشم‌پور و خانواده وی در خصوص بیمه و روال درمانی این هنرمند پیشکسوت، قول مساعد داد تا در حد مقدورات صندوق در جهت از بین بردن و رفع کردن دغدغه‌های ایشان، حمایتهای ملزوم به‌عمل آید.

ادامه مطلب
پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران 0

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر این چنین پافشاری کرد: هنرمندان نامدار و پیشکسوتانی همچون استاد جمشید هاشم‌پور الگوی همه عیاری از لحاظ اخلاقی، رفتاری و حرفه ای و… برای جوانان به اختصاصی افرادی می باشند که به تازگی می خواهند داخل حرفه سینما شوند.

در این دیدار  سید احمد میر علایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، نیز به خصوصیات رفتاری و اخلاقی استاد هاشم‌پور پرداخت و او گفت: امثال وی به معنی واقعی یک هنرمند و سلبریتی واقعی می باشند نه همانند افرادی‌که فقط این نام و جایگاه را به طور غیر واقعی به همراه داشته و یدک می‌کشند.

ادامه مطلب
وزارت ورزش به مناسبت قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان در جهان مطلب تبریک فرستاد

وی در عین حال پافشاری کرد: جمشید هاشم‌پور مدام با نقش آفرینی‌های حرفه‌ای به هویت اجتماعی و ملی خود احترام می‌گذاشت و هیچ زمان به جستوجو حاشیه‌ها نیست.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در عین حال با اشاره به تفاوت صندوق اعتباری هنری در دولت مردمی، او گفت: بدون اغراق عرض می‌کنم، صندوق اعتباری اکنون جایگاه مهمی در بین هنرمندان دارد و تحولی شگرف در از بین بردن مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر به وجود آورده است.

جمشید هاشم پور , صندوق هنر , غدیر خم | عید غدیر خم ,

وی با پافشاری بر از بین بردن مشکلات هنرمندان و دقت و اهتمام اختصاصی به این قشر فرهیخته در ادامه گفت: مسئولان صندوق اعتباری هنر مدام با اینگونه دیدارها و عیادت‌ها، در همه مسائل و مشکلات در کنار اصحاب فرهنگ و هنر به اختصاصی هنرمندان سینما بودند و همین عامل علتشد که هنرمندان در این دوره حس زیاد خوب و نزدیکی نسبت به صندوق اعتباری هنر اشکار کنند.

ادامه مطلب
ماجرای گزارش یک قتل و کاری که باید «نمایش خانگی» برای مخاطبانش بکند

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در ادامه این دیدار جمشید هاشم‌پور نیز ضمن تبریک متقابل عید غدیر خم به مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و همراهان ، از وجود آنها در منزل خود و این که جویای احوال و حالت درمانی وی می باشند، سپاس و سپاس کرد.

این هنرمند نامدار و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه این دیدار با گفتن این که از لحاظ جسمانی رو به بهبودی است، به گفتن خاطراتی درمورد وجود در آثار سینمایی و تلویزیونی اشاره کرد.

هاشم‌پور به نوشته خواست تعداد بسیاری از مردم برای دیدار و عیادت از وی اشاره کرد و او گفت: من و خانواده سپاسگزار لطف و عنایت همگان هستیم اما این امکان در منزل آنها مهیا نیست که به لطف عزیزان جواب دهیم و شرایط را برای وجود آنها فراهم کنیم.

ادامه مطلب
۱۰ بیمار کرونایی در یک هفته‌ قبل فوت شدند - تاشکن

در ادامه مدیر عامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد داد تا از طریق صندوق اعتباری هنر شرایطی را فراهم شود تا علاقه‌مندان و دوستداران، این هنرمند نامدار سرزمین را از نزدیک ملاقات و دیداری تازه کنند.

در این دیدار جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و جعفر گودرزی رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز وجود داشتند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع