خوش آمدید

انتخابات به دور دوم برود، صدا و سیما چه برنامه ای دارد؟

انتخابات به دور دوم برود، صدا و سیما چه برنامه ای دارد؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، یکی از احتمالاتی که درمورد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، کشیده شدنِ این انتخابات به دور دوم است. در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، یکی از سوال‌های مهم این است که صدا و سیما چه برنامه‌ای برای دور دوم دارد و مناظره‌ها به چه شکلی انجام خواهند شد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما پیش‌تر و در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در نشست خبری‌اش با اهالی رسانه به این سوال جواب داده می بود.

 

جبلی در این باره حرف های است: «ما برنامه‌هایی طراحی کرده‌ایم اما تا این مدت قطعی نشده است. حتما یکی از احتمالاتی که باید در نظر گرفته شود برگزاری انتخابات در دور دوّم است و قطعا رسانه ملّی برای آن برنامه دارد. این که مناظره رو در رو باشد یا به شکل فرد دیگر باشد، درمورد‌اش تصمیم‌گیری خواهد شد. همه طراحی‌های برنامه‌های تبلیغاتی و پیشنهادهای ما باید در کمیسیون بازدید تبلیغات هم بازدید و مورد پذیرفتن قرار گیرد. ما پیشنهادهای خودمان را آماده‌ کرده‌ایم و در صورت قطعی شدن، خبر‌رسانی می‌کنیم.»

ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما| پخش دو نوستالژی از 2 شبکه تلویزیونی/جزئیاتی از کانال های انتخاباتی رسانه ملّی
آخرین مطالب

حال باید چشم به راه ماند و دید که سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آیا در همین دور نخست اشکار می‌شود یا به دور دوم کشیده خواهد شد؟ در صورت رفتنِ انتخابات به دور دوم، باید دید که برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای این مرحله چه خواهد می بود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
چند درصد مردم تمایل به اندوخته‌گذاری در حوزه رمزارز دارند؟

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع