خوش آمدید

گفتگوی تلفنی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال برای حضور قدرتمند در انتخابی جام جهانی

گفتگوی تلفنی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال برای وجود قوی در انتخابی جام جهانی_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و اشکار شدن حریفان تیم ملی در این رقابت‌ها او مباحثه کردند.

ادامه مطلب
سکان هدایت تیم ملی امید در دستان یحیی گل محمدی_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی و این چنین امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی او مباحثه کرد.

در این او گفت‌وگوی تلفنی، رئیس فدراسیون با اصرار بر الزام برنامه‌ریزی منسجم و همه جانبه برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد که کادر فنی با لیاقت و بازیکنان سخت‌کوش تیم ملی، صعود شیرین و خاطره‌انگیزی را به جام جهانی ۲۰۲۶ رقم بزنند.

وی این چنین از رایزنی‌های فشرده فدراسیون برای پیگیری برنامه‌های مرتبط با حمایتمطلوب از تیم ملی جهت وجود پیروزی‌آمیز در این رقابت‌ها خبر داد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هم در این او مباحثه ضمن تقدیر از کوششهای صورت گرفته، از عزم راسخ اعضا تیم ملی جهت رقم زدن پیروزی‌های تازه سخن او گفت و ابراز امیدواری کرد که در این مسیر حمایتهمه جانبه کلیه دستگاه‌های ذیربط همراه و همگام با تیم ملی کشورمان باشد.

ادامه مطلب
پای درویش به کمیته اخلاق کشیده شد

رئیس فدراسیون در این او مباحثه این چنین دقایقی با مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان اسبق تیم ملی به سخن بگویید پرداخت و برای وی در ادامه مسیر حرفه‌ای خود آرزوی توفیق و بهروزی کرد.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع