خوش آمدید

آیا هدفون قابل تعمیر است؟

کدام خرابی های هدفون قابل تعمیر است؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

هدفون‌ها در انواع گوناگون همانند هدفون‌های سیمی و بی‌سیم دور یا روی گوشی، هدفون‌های TWS و هندزفری‌های سیمی و دور گردنی روانه بازار شده‌اند. هرکدام از این هدفون‌ها کاربران خاص خود را دارند؛ اما آیا هدفون قابل تعمیر است؟ در ادامه این نوشته با دیجیاتو همراه باشید تا از جزئیات شرایط و امکان تعمیر هدفون سخن بگویید کنیم.

تعمیر هدفون به فرم فکتور و نوع آن وابسته است

کدام خرابی های هدفون قابل تعمیر است؟_تاشکن ۱۴

خرید هدفون امری است که تقریباً اکثر کاربران دنیای فناوری و عاشقان موسیقی با آن سروکار دارند؛ اما پیش‌از خرید هدفون – به‌خصوص مدل‌های گران‌قیمت – برای تعداد بسیاری از کاربران نگرانی‌هایی حوالی خرابی آن پیش می‌آید. مسلماً هیچ کاربری دوست ندارد که بعد از پرداخت هزینه چند میلیون تومانی، هدفون خود را بعد‌از خرابی همانند گجت‌های یک‌بار مصرف بیرون بیندازد؛ اما آیا هدفون قابل تعمیر است؟ شرایط تعمیر هدفون دقیقاً چطور خواهد می بود؟

ادامه مطلب
پیگیری حالت پرونده اموال توقیفی

اولین نوشته در رابطه با تعمیر هدفون، فرم فکتور و نوع آن است. طبق معمولً هدفون‌های دور گوشی یا رو گوشی که قطعات بزرگ‌تری دارند، تعمیرپذیری بالاتری دارند. ازطرفی به‌علت سادگی زیاد تر تعمیر این نوع هدفون‌‌ها، افراد بیشتری از نحوه تعمیر آن سر در می‌آورند. با فاکتور گرفتن این نوع هدفون‌ها، تعمیر هدفون‌های کاملاً بی‌سیم و ایربادها به‌سادگی نوع قبلی نیست. قطعات به‌کار رفته در این نوع هدفون‌ها از ابعاد کوچک‌تری برخوردار می باشند و علاوه‌براین، در برابر صدمه حساسیت بیشتری دارند. این چنین در ایرباد و هدفون TWS خبری از هیچ پیچی نیست؛ به این علت باید آن‌ را با دست و ازطریق حرارت دادن محل چسب قطعات آن باز کنید.

ازآن‌جایی که ایربادها پروسه تعمیر پیچیده‌تری دارند، نظر می‌شود که این نوع گجت‌ها و به‌طور کلی هر هدفونی را حتماً با گارانتی تهیه کنید تا حتی درصورت خرابی امکان معاوضه آن‌ را داشته باشید. بعد اگر می‌سوال کرد: «آیا هدفون تعمیر میشود؟»، جواب سؤال شما مثبت است. خرابی هدفون در زیاد تر موارد به‌علت صدمه درایور صدای آن رخ می‌دهد.

ادامه مطلب
مستندی تازه درمورد "غزه" به تلویزیون می آید/ صدای بلند "زندگی" سوت خمپاره ها را خاموش می کند!
آخرین مطالب

نحوه جلوگیری از خرابی هدفون

طبق معمولً زیاد تر خرابی‌های هدفون به‌علت منفعت گیری نادرست کاربر پدیدار خواهد شد. برای افزایش عمر هدفون باید حواس‌تان را به مراعات این چند مورد زیاد تر جمع کنید:

  • تمیز کردن ایرتیپ و فیلتر روی هدفون به‌صورت مرتب
  • نگهداری هدفون در محیط خشک و به‌دور از رطوبت
  • مراقبت از هدفون در برابر ضربه و قرار دادن آن در کیس مخصوص
  • عدم منفعت گیری دائمی از هدفون روی بیشترین سطح صدا
ادامه مطلب
مرد کشتی روسیه، دعوا تروریستی را تراژدی وحشتناک در مسکو توصیف کرد_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی