خوش آمدید

موفقیت کشتی می‌تواند حال مردم را خوب کند

پیروزی کشتی می‌تواند حال مردم را خوب کند_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رابطه شرایط این تیم برای وجود در المپیک پاریس او گفت: ۳ اردوی دیگر تا المپیک داریم که کم کم سختی کم خواهد شد تا مطابق برنامه ریزی که انجام شده، کشتی گیران به آمادگی کامل برای وجود در این مسابقات برسند. همکاران خوب و همدلی داریم، هر کس مطابق شرح ماموریت های کار خود را انجام خواهند داد.

کاوه افزود: هر کشتی گیر برنامه خاص خود را دارد و مطابق طراحی تمرین انجام شده کار را جلو می بریم. فدراسیون کشتی امکانات زیاد خوبی را در اختیار گذاشته و حمایتحداکثری را از تیم‌های ملی کشتی دارد. در کنار آن مربی بدنساز، پزشک تغذیه، روانشناس و کادر فنی همه تلاش خود را انجام خواهند داد که کشتی گیران از لحاظ جسمانی، روحی روانی و فنی در بهترین حالت خود قرار بگیرند.

او همین طور گفت: برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود و مسئله‌ای که مورد نظر داریم این است که سلامتی کشتی گیران در یک ماه منتهی به المپیک نگه داری شود، چراکه در ماه‌های قبل چند کشتی گیر ما به علت آنفولانزا و امیرحسین زارع نیز به علت عفونت چشم چند روزی از تمرینات دور بودند و در این برهه از زمان دور از تمرینات جبران ناپذیر خواهد می بود.

ادامه مطلب
فیلمی از نابغه سینمای جهان، امروز به تلویزیون می آید_تاشکن

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رابطه شرایط رحمان عموزاد در المپیک پیش رو اظهار داشت: وزن ۶۵ کیلوگرم وزن پرترافیک با حریفان نقل و گفتن داری است. همانطور که همه ما رحمان را یک کشتی گیر خوب می‌دانیم کشتی گیران دیگر از جمله نمایندگان آمریکا، مجارستان، ارمنستان، گرجستان، مغولستان، آذربایجان، ژاپن، قرقیزستان و آلبانی نیز خوب می باشند اما تلاش ما این است که یک رحمان آماده و با روحیه را روی تشک بفرستیم.

وی در رابطه شرایط وزن ۷۴ کیلوگرم، او گفت: این وزن هم به همانند وزن ۷۴ کیلوگرم زیاد کیفی است و یونس امامی رقبای سرسختی را پیش روی خود دارد. امامی در جهانی صربستان دستش از مدال و سهمیه مختصر ماند، اما کشتی‌های خوبی را در مسابقات کسب سهمیه قرقیزستان گرفت و امیدواریم که روال رو به رشد وی ادامه اشکار کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کاوه در رابطه آمادگی حسن یزدانی برای وجود در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک او گفت: یزدانی سپس از جراحی سنگین کتف نشان داد که می‌تواند یک الگویی برای کشتی گیران باشد که در تاثییر پشتکار و تلاش می‌توان به چیزی رسید که دست نیافتنی به نظر می‌آمد. حسن با همه حریفان خود در سالیان قبل کشتی گرفته و تنها آرون بروکس که با ناکامی دیوید تیلور راهی این مسابقات می‌شود، مصاف نداده است. به نظرم بروکس کشتی گیر خوبی است که نباید او را همانند دیگر رقیب ها دست کم بگیریم و امیدواریم که یزدانی در سایه تلاش و پشتکار بتواند بهترین‌ها را رقم بزند.

ادامه مطلب
دیوید تیلور، رقیب حسن یزدانی مربی می‌شود

وی در رابطه وزن ۹۷ کیلوگرم او گفت: ما در وزن ۹۷ کیلوگرم رنکینگ نداریم و جدول طوری است که احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک در یک سمت گروه قرار دارند. قرعه در این وزن می‌تواند به ما پشتیبانی کند اما نباید به جستوجو قرعه می بود و همه تلاش خود را می‌کنیم که امیرعلی آذرپیرا که روال رو به رشدی داشته در زمان باقی مانده نیز بهتر از قبل شود. یقیناً به جز این دو کشتی گیر چند حریف خوب دیگر نیز در این وزن وجود دارند که نباید از ذهن فراموش کنیم. در ۹۷ کیلوگرم چند سالی است که مدال نگرفته ایم و امیدارم که آذرپیرا بتواند کسب افتخار کند.

کاوه در رابطه امیرحسین زارع او گفت: زارع سال قبل موفق می بود، اما خودش به این بلوغ فکری رسیده که نباید در باد این پیروزی بخوابد و باید زحمت بکشد و تلاش کند چراکه مدام در سایه زحمت، تلاش، پیشتکار، جسارت و شجاعت نتیجه حاصل می‌شود. این را نباید فراموش کنیم که کوچک‌ترین نادرست علتمی‌شود که مدال طلا به مدال برنز یا حذف، تبدیل شود و با دقت به حریفان سرسخت و گفتن دار، کار زارع نیز برای کسب مدال به هیچ وجه راحت نیست. همه رقیب ها از نظر فنی و جسمانی خود را آماده این آوردگاه مهم می‌کنند اما جریان المپیک روحی و روانی است و فردی که روح روانش بالا باشد می‌تواند موفق باشد.

ادامه مطلب
در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از 1 درصد خواهد رسید_تاشکن

کاوه در رابطه سطح رقابت‌های کشتی آزاد المپیک پاریس اظهار داشت: به جز چند نماینده نقل روسیه که کمیته بین المللی المپیک اجازه وجود آنها را نداد، بهترین‌های کشتی جهان در المپیک حاضر می باشند. در زیاد تر اوزان کشتی گیران نقل و گفتن دار روسی الاصل که به دیگر کشورها مهاجرت کرده اند وجود دارند. علاوه بر آن همه نمایندگان تیم آمریکا که قهرمان جهان در سال قبل شده اند، به همراه مدال آوران و گفتن داران چند سال قبل در المپیک به میدان می‌روال که جمع آنها به همراه کشتی گیران کشورمان سطح این رقابت‌ها را زیاد بالا برده است.

وی در رابطه انتظارات از کشتی گیران او گفت: نباید بار روانی برای کشتی گیران تشکیل کرد، ما در مسابقات جهانی در اوزان المپیکی تنها ۲ مدال در ۱۲۵ و ۸۶ کیلوگرم کسب کردیم و در ۳ وزن دیگر نیز مدال نگرفتیم. نگاه ما المپیکی است و بچه‌ها ما توانایی کسب مدال را دارند و تلاش خود را می کنیم که بهترین کارکرد را داشته باشیم

ادامه مطلب
حسن یزدانی هم چنان در اوج رنکینگ مجارستان است_تاشکن

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: سخن بگویید‌هایی می‌شود که کشتی گیران باید در همه اوزان مدال بگیرند اما نباید فراموش کرد که المپیک آوردگاه زیاد بزرگی است. بعنوان مثال در سال ۲۰۱۱ مهدی تقوی و رضا یزدانی بهترین کشتی‌ها را گرفتند و به مدال طلا رسیدند اما در سال ۲۰۱۲ دستشان از مدال مختصر ماند. ما تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم که کشتی گیران کشورمان بهترین نمایش را بدهند و می‌توانیم موفق باشیم.

او همین طور گفت: فدراسیون در نوبه‌های گوناگون از لحاظ مالی پاداش‌هایی را به کشتی گیران داده، ضمن این که همه شرایط در کمپ تیم‌های ملی کشتی مهیا بوده است. کادری همدل داریم و در کنار هم کار گروهی خوبی را انجام می‌دهیم. کشتی گیران نیز به این نتیجه رسیده اند و این نوشته در ذهن آنها رسوخ کرده است که با کسب مدال المپیک به جستوجو شاد کردن مردم باشند و کسب این مدال آنها را جاودانه می‌کند. یقیناً همه دنیا می آیند که خود را در المپیک نشان دهند و این آوردگاه مزرعه پرگلی است که نمی‌توان او گفت، همه گل‌ها را ما بچینیم و دیگر رقیب ها هم می باشند.

ادامه مطلب
مدیرعامل موزیلا از سمت خود کناره‌گیری کرد

کاوه در رابطه آنالیز رقبای کشتی گیران کشورمان او گفت: این یک حقیقت است که مبارزه‌ای که یک کشتی گیر روی تشک نمایش می‌دهد باید بیرون تشک تمرین شود. ما همه فیلم‌های کشتی گیران، منبع های کشتی گیری، نقاط قوت و ضعف آنها را درآوردیم و روی آن کار می‌کنیم. هر فردی با مربی تخصصی خودش کار می‌کند تا از این بابت تجهیزروی تشک برویم. برنامه تمرینی اشکار داریم و رقبای تمرینی برای کشتی گیران قرار می‌دهیم که حریفان آنها را همانند سازی کنیم.

کاوه خاطرنشان کرد: پیروزی کشتی می‌تواند حال مردم ما را خوب کند و ناظر این بوده ایم که اگر کشتی موفق شود زیاد از جوانان به سمت باشگاه‌ها و کشتی گیر شدن می آیند و این می‌تواند یک اتفاق خوب برای جامعه به علت دوری از جوانان از ناهجاری ها باشد. به همه اهالی کشتی می گویم که کشتی مال همه است و فعلاً امانتی است که در دست ما قرار دارد و از همه می‌خواهیم در زمان باقی مانده آن چیزی که به سود کشتی است انجام بدهند و دعا کنیم که کشتی گیران در المپیک موفق باشند.



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع