خوش آمدید

حضور ۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های اورژانس شهرهای مذهبی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

هوشمند سازی کارت معاینه طبی آمبولانس های خصوصی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر میعادفر، با گفتن این که جابجایی بیماران بین مراکز درمانی به گفتن بخشی از زنجیره درمان، اجتناب ناپذیر و حائز اهمیت است، افزود: این جابجایی توسط آمبولانس‌ها، تابع استانداردها و دستورالعمل‌های وابسته بوده تا ضمن نگه داری فرآیند زنجیره درمان بیمار و مددجو، انتقال با ضریب ایمنی بالا صورت پذیرد.

او همین طور گفت: سازمان اورژانس سرزمین در راستای ماموریت های قانونی محوله در اساسنامه و ایفای نقش نظارتی خود در حوزه ساماندهی آمبولانس‌های خصوصی و الزام شناسنامه دار شدن آمبولانس‌های دارای مجوز قانونی، در دولت سیزدهم نسبت به طراحی و ابلاغ کارت هوشمند معاینه طبی آمبولانس عمل کرده که به راحتی و با اسکن نمودن QR Code مندرج در کارت می‌توان هویت و اصالت آمبولانس را مشاهده کرد و این پروژه در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر سرزمین عملیاتی شده است.

ادامه مطلب
نقد فیلم Anatomy of a Fall

رئیس سازمان اورژانس سرزمین اصرار کرد: افزایش ضریب انتقال ایمن بیماران و این چنین اتخاذ تدبیرها بازدارنده از فعالیت آمبولانس‌های غیر مجاز (فاقد مجوز قانونی) در مراکز درمانی، در گرو شراکت و هماهنگی بین حوزه معاونت درمان و مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی است.

میعادفر یادآور شد: مسئولان مراکز درمانی در صورت نیاز به خدمات آمبولانسی می‌بایست مطابق دستورالعمل نسبت به عقد قرارداد با مراکز مجاز اراعه خدمات آمبولانس خصوصی با آمبولانس‌های دارای کارت هوشمند معاینه طبی عمل کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نامزدهای انتخابات از جاده انصاف خارج نشوند_تاشکن

به حرف های وی، مردم نیز زمان خواست آمبولانس خصوصی باید به این نوشته دقت کرده و در صورت مشاهده فعالیت آمبولانس غیر مجاز و هر گونه تخلف دیگر، مراتب را از طریق شماره ۱۹۰ اظهار و پیگیری کنند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی