خوش آمدید

«آقای رئیس‌جمهور» در راه صدا و سیما

همه برنامه های تلویزیون در روز انتخابات_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، دوربین های شبکه های سیما در تهران به همت مرکز تشکیل و فنی سیما با استقرار در حسینیه امام خمینی (ره)، مصلی، مسجد قدس پیروزی، مسجد جامع ابوذر محلاتی، مسجد لرزاده میدان خراسان، حسینیه ارشاد، مسجد النبی (ص) نارمک، مسجد نظام مافی صادقیه، مسجد حضرت رسول (ص) نازی‌آباد، مسجد امام سجاد (ع) ورامین، بیمارستان خانواده، امام صالح (ع)، وزارت سرزمین، حرم عبدالعظیم (ع) شهر ری، استادیوم شیرودی، مسجد ارشاد شهر ری، بهشت زهرا (س)، مسجد جامع لویزان، مسجد بلال صدا و سیما، مسجد امام صادق (ع) صادقیه و مسجد جامع شهریار حماسه وجود مردم را به عکس می‌کشند.

علاوه بر پوشش اختصاصی رسانه‌ای حماسه وجود مردم در استان تهران، این چنین قاب‌هایی ماندگار از وجود با شکوه مردم در شعب رأی‌گیری مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نیز در شبکه‌های سیما به عکس کشیده خواهد شد. جزئیات پخش این برنامه‌ها را در ادامه ببینید:

«ایران گرامی» در شبکه یک

در راستای همراهی و آگاهی مخاطبان از وجود حداکثری مردم سرزمین در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، شبکه یک سیما از آنتن زنده از ابتدایی ترین ساعات اغاز انتخابات در سرزمین راس ساعت ۷:۳۰ صبح تصاویر و صحنه‌های وجود پرشور ملت ایران را از قاب برنامه «ایران گرامی» به عکس می‌کشد. این برنامه با وجود مجریان شبکه یک از جمله مجید یراق بان، رحمان نظام السلامی، مهدی آقابیگی، پژمان کریمی، فرشته رضاپور، ندا ملکی و مریم قاسمی پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
برخی از پاوربانک‌های USB-C با آیفون 15 کار نمی‌کنند
آخرین مطالب

گفتنی است اختصاصی برنامه «ایران گرامی» جهت پوشش وجود ملت ایران در تهران و شهرهای گوناگون ایران در ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴، سپس از خبر ۱۴ تا ساعت ۲۱ و سپس از خبر ۲۱ تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

«ایام» شبکه دو در روز انتخابات

شبکه دو با دو برنامه «ایام» و «زمانه» از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ به انعکاس وجود مردم در روز رای گیری به پوشش انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

روز انتخابات در شبکه سه

اختصاصی برنامه انتخابات شبکه سه از ساعت ۷ صبح تا آخر رأی‌گیری، ربط مستقیم با شعب اخذ رأی‌گیری دارد. دوربین های شبکه سه با وجود در مسجد نظام مافی جنت آباد، مسجد النبی هفت حوض و بهشت زهرای تهران حماسه وجود مردم را در روز جمعه ۸ تیر ماه روایت می‌کنند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
اطلاعات مربوط به سوابق صادرکننده چک، با راه اندازی سامانه چک در راه است

شبکه چهار در روز انتخابات

اختصاصی برنامه انتخابات شبکه چهار به طور زنده از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ با ربط مستقیم با مراکز رای گیری به انعکاس وجود مردم می‌پردازد.

«نسیم آرا»ی شبکه نسیم در روز انتخابات

برنامه «نسیم آرا» به طور زنده در روز جمعه ۸ تیر با انعکاس وجود مردم در انتخابات روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

انتخابات در شبکه آموزش

آنتن شبکه آموزش قسمت‌هایی از وجود مردم در انتخابات را به طور زنده پوشش می‌دهد.

شبکه قرآن در روزانتخابات

اختصاصی برنامه انتخابات شبکه قرآن و معارف سیما با برقراری ربط زنده با شعب رأی‌گیری روز جمعه در دو قسمت در ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ و ساعت ۲۱ تا ۲۳ پخش می‌شود. برنامه او گفت‌وگومحور «آرمان» در روز پنجشنبه ۷ تیر با وجود حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نزدیک به ساعت ۲۱ با نوشته بازدید ابعاد گوناگون انتخابات از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

پایتخت همدلی برنامه زنده شبکه تهران

«پایتخت همدلی» گفتن اختصاصی برنامه زنده شبکه تهران سیما، برای به عکس کشیدن همدلی و وجود مردم پایتخت و سراسر ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که از قاب شبکه پایتخت دیدنی می‌شود.

برنامه زنده «پایتخت همدلی» در دو نوبت پنجشنبه ۷ تیرماه از ساعت ۲۲ اغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. این برنامه به همت گروه اجتماعی به طور زنده و مستقیم با اجرای جمعی از مجریان برنامه «سلام تهران» (ابوالفضل اینانلو، صاحبه عظیمی، هومن ستوده، محمدرضا سلمانی) روی آنتن می‌رود.

ادامه مطلب
پلی استیشن 5 پرو به گمان زیادً تا آخر سال 2024 اراعه می‌بشود

 این اختصاصی برنامه میزبان چهره‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، ورزشی و… خواهد می بود که حوالی نوشته انتخابات گفتگو می‌کنند؛ اجرای ترانه های حماسی و ملی یکی از قسمت های دیدنی این برنامه است.

اما اختصاصی برنامه «پایتخت همدلی» روز جمعه ۸ تیرماه همزمان با اغاز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۷:۳۰ صبح اغاز خواهد شد و در قسمت ها و زمان‌های متنوع تا آخر ساعت رأی‌گیری روی آنتن می‌رود.

شبکه تهران با استقرار دو پایگاه تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) محله فلاح و مسجد جامع فاطمه الزهراء (س) در شهر ری، وجود پر شور مردم ولایتمدار شهر تهران را در پای صندوق‌های رأی عکس به می‌کشد.

زینب پورابراهیم، هومن ستوده، مرتضی پرنیان، ابوالفضل اینانلو و آزاده آل ایوب مجریان شبکه تهران مستقر در پایگاه امامزاده حسن (ع) و فربد شکرایی و یاسین خوشامد زهی دو مجری مستقر در پایگاه مسجد جامع فاطمه زهرا (س) می باشند که در این دو پایگاه میزبان چهره‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و دیگر اقشار گوناگون جامعه خواهند می بود که گفتگوها و گزارش‌های متنوعی را برای مخاطبان به عکس می@کشند.

وجود خاله نرگس و عروسک‌های رنگین کمانی ها، اجرای گروه سرود، مسابقه و… از دیگر قسمت‌های دیدنی این برنامه است که در فواصل وقتی گوناگون دیدنی می‌شود.‌

ادامه مطلب
سامسونگ و هواوی به گمان زیادً سال 2024 تلفنهای تاشو بین‌رده اراعه می‌کنند

قسمت دیگر برنامه «پایتخت همدلی» با اجرای حسین مولایی از استودیو پخش شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه ضمن او مباحثه با میهمان‌های گوناگون به طور حضوری و تلفنی، با مقصد برقراری ربط زنده با عوامل برنامه «پایتخت همدلی» در سطح استان تهران از استودیوی پخش شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود.

این چنین قرار است در روز جمعه برای انعکاس حال و هوای انتخاباتی استان تهران، ربط های متعدد و زنده با سطح استان تهران و شهرستان‌های استان همانند ورامین، قرچک و پیشوا، شهریار، پردیس، و … برقرار شود.

تیم گزارشی «در شهر» و «در استان» با وجود در شهرستان‌های استان تهران و محله‌های گوناگون شهر تهران گزارش‌های اختصاصی‌ای را در روز انتخابات به طور زنده و مستقیم تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد.

«آرمان ملت» شبکه افق در روز انتخابات

برنامه «آرمان ملت» از ساعت ۰۷:۳۰ صبح تا ۲۴ به پوشش زنده انتخابات می پردازد. مجریان این برنامه آرام غفاریان، محمدرضا باقری، زهرا اعظمی و علیرضا مهرانفر با سه تیم اعزامی روی آنتن می‌رود.

شبکه سلامت و روز انتخابات

برنامه «مثبت سلامت» به طور زنده ساعت ۹:۳۰ صبح تا آخر رای گیری، وجود مردم را در روز رأی‌گیری در قاب شبکه سلامت پوشش می‌دهد.

ربط زنده شبکه ورزش با ورزشگاه شیرودی

شبکه ورزش با پخش زنده از ورزشگاه شیرودی میعادگاه ورزشکاران و وجود قهرمانان و ‌وزیر ورزش برای شرکت در انتخابات با مخاطبان خود همراه است.

ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما| پای مجری تلویزیون به نقدِ جام جم کشیده شد/ «زنگ اقتصاد» به صدا درآمد

«پای کار ایران» شبکه امید در روز انتخابات

برنامه «پای کار ایران» از ساعت ۹ تا ۲۳ به طور زنده از شبکه امید پخش می‌شود. این چنین شبکه کودک نیز با میزبانی نوید و دوستانش و احسان، وجود مردم در پای صندوق‌های رأی را به عکس می‌کشد.

«انتخاب ایرانی» در شبکه جام‌جم

اختصاصی برنامه «انتخاب ایرانی» به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه از ساعت ۷ صبح به زمان تهران پخش خواهد شد. این برنامه که با اجرای مازیار قاسمی گودرزی، شمیم علیزاده، مریم هدیه لو و میلاد شیران روانه آنتن می‌شود، میزبان معاونان و مدیران عالی رتبه وزارت امور خارجه خواهد می بود.

او گفت‌وگوی زنده با سفرا و کنسولگری‌های ایران، برقراری ربط با حوزه‌ها و شعب اخذ رأی در خارج از سرزمین، پخش مطلب ها و نقطه نظرات انتخاباتی مهاجران ایرانی، پوشش تصویری از اقوام و اقلیت‌ها، نمایش وجود و حماسه آفرینی مردم استان‌ها و شهرهای گوناگون در شعب اخذ رأی، پخش نماهنگ، بین برنامه، اجرای موسیقی حماسی از جمله برنامه‌ریزی‌های این شبکه است که به نمایش درخواهد آمد.

بین‌برنامه‌ها در شبکه مستند

این چنین بین برنامه‌های انتخاباتی در روز جمعه ۸ تیر روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع