خوش آمدید

رکود بازار خودرو

رکود بازار ماشین فراگیر شده است!_تاشکن


به گزارش تاشکن

«اسد کرمی» رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران ماشین در گفتگو با خبرآنلاین، خبرداد بازار ماشین در رکود مطلق قرار دارد. به حرف های او، از پانزدهم خرداد تا بحال قیمت ماشین در بازار روال نزولی دارد. قیمت خودروهای خارجی در این زمان نزدیک به ۳۵ درصد و قیمت خودروهای داخلی نزدیک به ۲۵ درصد کم شدن اشکار کرده‌اند.

هر زمان که قیمت ماشین در بازار کم شدن اشکار می‌کند، مشتریان اندوخته خود را از بازار بیرون می‌کشند. آن‌ها چشم به راه می‌همانند تا قیمت ماشین به مقدار بیشتری کم شدن اشکار کند تا آن‌گاه برای خرید عمل کنند. این روزها نیز مسائل فرد دیگر در صدر توجهات مردم و مصرف‌کنندگان قرار دارد. انتخابات ریاست جمهوری و ارزهای دیجیتال در صدر اخبار این روزهای سرزمین می باشند.

 از نظر دیگر مصرف‌کنندگان به جستوجو یافتن محلی برای اندوخته‌گذاری یقین می باشند. هنگامی که بازار ماشین به مرحله ریزش می‌رسد، امنیت خود را برای اندوخته‌گذاران از دست می‌دهد و آن‌ها از این بازار خارج خواهد شد. باید یادآور شویم که بازار ماشین ایران، یک بازار اندوخته‌ای است.

ادامه مطلب
افزایش قیمت پژو پارس در آینده نزدیک، راهی ساده برای جبران زیان زیاد ایران ماشین

رکود در بازار ماشین و نگرانی نمایشگاه‌داران

همانند سال قبل، تشکیل رکود در بازار ماشین علتشده است تا نمایشگاه‌داران نسبت به افت مبادلات معترض شوند. افرادی که از محل خریدوفروش ماشین کسب سود می‌کنند یا افرادی که با مقصد اندوخته‌گذاری داخل بازار ماشین شده بودند، اکنون متضرر شده‌اند. به حرف های اسد کرمی، عامل مهم ریزش قیمت ماشین در بازار، کم شدن قیمت دلار است. ادامه‌دار بودن روال افت قیمت دلار در بازار، علتخواهد شد تا قیمت ماشین بازهم تحت تاثییر این ریزش قرار گیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
8 نکته برای ایجاد برنامه های قابل دسترس بومی موبایل
رکود بازار ماشین فراگیر شده است!_تاشکن ۱۴

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران ماشین در آخر سخنانش، از نبوده است اعتدال در اراعه و تقاضا خبر داد. به حرف های او، ثبت‌نام خودروهای وارداتی و اراعه آن‌ها به بازار زیاد محدود است. این اراعه محدود نمی‌تواند تاثییر چشمگیری بر تحول حالت بازار داشته باشد. بازار ماشین برای رسیدن به مرحله اعتدال، نیاز به اراعه گسترده دارد. باید به این نوشته اشاره کنیم که روال اراعه ماشین از سوی خودروسازان داخلی نیز بعضی اوقات اوقات با کندی همراه می‌شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی