خوش آمدید

بیمارستان حکیم نماد توجه به محرومان جامعه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بیمارستان حکیم نماد دقت به محرومان جامعه است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، با وجود حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، قسمت آنژیوگرافی قلب کودکان، قسمت تخصصی دندانپزشکی اطفال، آزمایشگاه تخصصی اورژانس و فروشگاه، افتتاح و کلنگ احداث شعبه داروخانه ۱۳ آبان بیمارستان کودکان حکیم به عرصه زده شد.

قناعتی با ابراز خرسندی از تکمیل پیروزی آمیز پروژه‌های بیمارستان حکیم او گفت: خوشبختانه ۷۰ درصد از پروژه‌های برنامه ۴ ساله دانشگاه، در زمان سه سال تکمیل شده و خلاصه‌ای از این فعالیت‌ها در کتاب روایت پیشرفت دانشگاه به ثبت رسیده است.

وی با پافشاری بر نقش اراده و توکل به خدا در مسیر پیشرفت و تعالی، افزود: ما می‌توانیم با عزمی راسخ و توکل به خداوند، به هر هدفی که در نظر داریم دست یابیم. نمونه بارز این نوشته، احداث و منفعت‌برداری نیت خیرخواهانه بانی بیمارستان کودکان حکیم به گفتن «بیمارستان شگفتی ها» و امکانات رفاهی جانبی آنکه نشان دهنده اهمیت مدیریت زمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

ادامه مطلب
«جک دورسی» از هیئت‌مدیره بلواسکای جدا شد_تاشکن

قناعتی به دستاوردهای نظام سلامت بعد از انقلاب اشاره کرد و او گفت: امید به زندگی در سرزمین از ۵۵ سال به ۷۸ سال افزایش یافته است که این کار نشان‌دهنده رشد و ترقی نظام سلامت در این سال‌ها است.

وی این چنین از کوششهای آقای مطهری در ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان حکیم سپاس کرد و افزود: این بیمارستان نمادی از عدل و دقت به اقشار محروم جامعه است.

قناعتی با پافشاری بر اهمیت سلامت کودکان، او گفت: سلامت کودکان زیاد باارزش‌تر از سلامت بزرگسالان است و حل مشکلات دهان و دندان آنها که با صرف بودجه اندکی مقدور است، می‌تواند از ابراز تعداد بسیاری از بیماری‌ها در آینده پیشگیری کند.

ادامه مطلب
آرش میراحمدی فردا به خاک سپرده می شود- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی